;
coinex

قیمت مک بوک پرو 14 و 16 اینچی اعلام شد [+‌تاریخ عرضه]

اپل طی مراسم Scary Fast، قیمت و تاریخ عرضه لپ‌تاپ‌های پرچمدار مک بوک پرو 14 و 16 اینچی را اعلام کرد. این لپ‌تاپ‌ها از جدیدترین پردازنده اپل بهره می‌برند.

لپ‌تاپ‌های جدید اپل بهترین لپ‌تاپ‌هایی هستند که این شرکت تا به امروز تولید کرده است. اپل در مک بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ جدید از پردازنده سه نانومتری استفاده کرده است تا رقابت با لپ‌تاپ‌های رده‌بالای ویندوزی را بهبود بخشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت مک بوک پرو 14 و 16 اینچی اعلام شد

لپ‌تاپ‌های جدید اپل در طراحی ظاهری تغییری نداشته‌اند، اما از پردازنده‌های سه نانومتری استفاده می‌کنند. قوی‌ترین کانفیگ مک‌بوک پرو ۲۰۲۳ دارای پردازنده M3 Max با سی‌پی‌یو ۱۶ هسته‌ای، گرافیک ۴۰ هسته‌ای و رم ۱۲۸ گیگابایتی است. قیمت مک بوک پرو ۱۴ اینچ در کانفیگ پایه با پردازنده M3 و هشت گیگابایت رم از ۱٬۵۹۹ دلار و در کانفیگ M3 Pro از ۱٬۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

قیمت مک بوک پرو 14 و 16 اینچی اعلام شد [+‌تاریخ عرضه]

همچنین قیمت لپ‌تاپ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ از ۲٬۴۹۹ دلار شروع می‌شود و کانفیگ پایه از M3 Pro بهره می‌برد. قوی‌ترین کانفیگ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ هم M3 Max با قیمت ۷٬۲۰۰ دلار قرار است روانه بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لپ‌تاپ‌های جدید اپل، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر