coinex
راهنمای خرید تکراتو

متا قابلیت ویرایش پیام در کانال‌های واتس‌اپ را فراهم کرد

اگر به دنبال قابلیت ویرایش پیام در کانال‌های واتس‌اپ هستید، اکنون با به‌روزرسانی جدید، می‌توانید پیام‌های خود را در کانال‌ها به‌راحتی ویرایش کنید.

تاکنون باید به نادیده گرفتن نیازهای کاربران توسط متا برای توسعه قابلیت‌های اپلیکیشن واتس‌اپ پی برده باشید؛ حال، سرعت بسیار کند متا در ارائه قابلیت‌های جدید برای این پیامرسان محبوب این بار به ارائه قابلیت ویرایش پیام در کانال‌های واتس‌اپ منجر شده است. از این پس، تا ۳۰ روز پس از ارسال پیام در کانال، می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویرایش پیام در کانال‌های واتس‌اپ

به گزارش اندروید پلیس، قابلیت ویرایش پیام در کانال‌ها تنها برای پیام‌های متنی قابل استفاده است و نمی‌توانید از آن برای ویرایش تصاویر و فایل‌ها استفاده کنید. واتساپ با به‌روزرسانی‌هایی مانند امکان استفاده از چند حساب در یک گوشی و بهبود امنیت پلتفرم، سعی می‌کند جایگاه خود را به‌عنوان پیام‌رسان برتر جهان حفظ کند.

واتساپ قصد دارد کانال‌های پیام‌رسان خود را به مرکزی برای افراد یا شرکت‌ها تبدیل کند و در این راستا، پیشرفت چشمگیری داشته است. در هفته‌های اخیر، واتساپ بهبودهایی مانند امکان ارسال پیام‌های صوتی و استیکر را ارائه داده و به اشتراک‌گذاری پیام‌های فردی را آسان‌تر کرده است.

اگرچه پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام از مدت‌ها قبل قابلیت ویرایش پیام در کانال‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده بودند، واتساپ اکنون این قابلیت را پیاده‌سازی کرده است. به‌نظر می‌رسد متا به کانال‌ها که تازه در سپتامبر به همه افراد عرضه شده است، اهمیت زیادی می‌دهد. افراد و شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های خود را در کانال‌ها تا ۳۰ روز پس از ارسال ویرایش کنند.

واتساپ پس از ویرایش پیام‌ها در کانال، زمان ویرایش را به کاربران نشان می‌دهد. این امر اجازه نمی‌دهد افراد پیامی را که دیگران دیده‌اند، بدون اینکه کسی متوجه شود، تغییر دهند.

ویرایش پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بسیار آسان است. برای این کار باید روی پیام ارسالی خود ضربه بزنید تا منوی سه‌نقطه نمایش داده شود. در ادامه، باید گزینه “ویرایش” را انتخاب کنید تا بتوانید تغییرات موردنظرتان را اعمال کنید. این عملیات در مرورگر نیز دقیقاً به همین شکل است، به جز اینکه باید موس را روی پیام نگه دارید تا نشانگری به سمت پایین نمایش داده شود.

واتساپ درباره ویرایش پیام‌ها در این پلتفرم، سه نکته را در صفحه پرسش‌های متداول خود ذکر کرده است: ۱. پیام‌های کانال‌ها را تنها تا ۳۰ روز پس از ارسال می‌توان ویرایش کرد؛ ۲. کاربران حاضر در کانال پس از ویرایش هر پیام اعلانی دریافت نمی‌کنند؛ ۳. ویرایش پیام‌های تصویری و صوتی یا فایل‌های دیگر در کانال‌ها امکان‌پذیر نیست و صرفاً می‌توانید پیام‌های متنی خود را ویرایش کنید.

واتساپ در یک ماه اخیر به‌روزرسانی‌های متعددی را منتشر کرده است؛ اما احتمالاً امکان استفاده از چند حساب روی یک دستگاه، به‌عنوان مهم‌ترین به‌روزرسانی این پیام‌رسان محسوب می‌شود. همچنین، امنیت حساب نیز با استفاده از اثر انگشت و بیومتریک بهبود یافته است. در نسخه بتا، گزینه‌های قالب‌بندی متن بیشتری در حال آزمایش است. با توجه به اینکه به‌روزرسانی‌های بیشتری در حال توسعه هستند، واتساپ هم‌اکنون کار بیش از حد لازم را برای حفظ جایگاه خود به عنوان برنامه پیام‌رسان شماره یک جهان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویرایش پیام در کانال‌های واتس‌اپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر