;
coinex

تصاویر واقعی پلی استیشن 5 اسلیم با دیسک درایو جدید منتشر شد

اولین تصاویر واقعی پلی استیشن 5 اسلیم در کنار کنسول اصلی در اینترنت منتشر شد. این تصاویر مهر تاییدی بر قابلیت اتصال دیسک درایو جدید این دستگاه به اینترنت زدند.

ساعاتی پیش تصاویر اولیه پلی استیشن 5 اسلیم (PS5 Slim) از طریق یک حساب کاربری در اینترنت به اشتراک گذاشته شد. متاسفانه این تصاویر به دلیل حق چاپ سونی بلافاصله پس از انتشار حذف شدند اما افراد حاضر در وب سایت تکنولوژی محور The Verge موفق شدند به سرعت عکس‌های لو رفته از پلی استیشن 5 اسلیم را که در کنار کنسول پلی  استیشن 5 اصلی قرار گرفته بود، ثبت و ذخیره کنند. برای تماشای این تصاویر در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


افشای تصاویر واقعی پلی استیشن 5 اسلیم

بر اساس آنچه در تصاویر لو رفته از پلی استیشن 5 اسلیم مشاهده می‌شود، کنسول جدید کمی نازک‌تر و کوچک‌تر از پلی استیشن 5 اصلی است و طبق گفته‌های وب سایت The Verge در پشت آن همان پورت‌های پی اس 5 یعنی یک پورت HDMI، دو پورت USB و یک پورت ethernet قرار گرفته است.

تصاویر واقعی PS5 Slim
تصاویر واقعی پلی استیشن 5 اسلیم

درایو دیسک جداشدنی پلی استیشن 5 اسلیم نیز به صورت واضح در عکس های فاش شده از پی اس 5 اسلیم قابل مشاهده بوده و نیاز آن به اتصال به اینترنت تایید شده است. در واقع کاربران برای استفاده از این دیسک درایو باید به شبکه متصل شوند تا آن را در پی اس 5 ثبت کنند.

تصاویر واقعی PS5 Slim
تصاویر لو رفته از پلی استیشن 5 اسلیم

با توجه به شایعات و گزارشات اخیر، به احتمال زیاد تنها یک بار جفت کردن درایو دیسک جداشدنی با پلی استیشن 5 اسلیم کافی است؛ با این حال ممکن است سونی در آینده سرویس‌های احراز هویت خود را برای PS5 و درایو غیر فعال کند. در اواخر این ماه پی اس 5 اسلیم با قیمت 499.99 دلار به فروش خواهد رسید. این دستگاه یک نسخه دیجیتالی نیز دارد که قیمت آن برابر 449.99 دلار خواهد بود.

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر واقعی PS5 Slim چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر