coinex
راهنمای خرید تکراتو

ببینید: افزایش حقوق کارگران در دستور کار ؛ وزیر کار درباره حداقل حقوق کارگران چه گفت؟

وزیر کار از افزایش حقوق کارگران خبر داد. بنابر این خبر، افزایش دستمزد کارگران و حداقل دریافتی کارگران مشخص و هرساله افزایش می‌یابد.

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر از افزایش حقوق کارگران در آینده‌ای نزدیک داد. بنابه گفته‌های وی قانون‌گذار مشخص کرده است که حداقل حقوق و دستمزد کارگران توسط شورای عالی تعیین گردد. این افزایش حقوق همانطور که می‌دانید هرساله در دستور کار قرار می‌گیرد و باید منتظر خبرهای بعدی ماند تا حداقل حقوق کارگران مشخص شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


توضیحات وزیر کار درباره افزایش حداقل حقوق کارگران

صولت مرتضوی، وزیر کار گفت:

قانونگذار مشخص کرده که شورای عالی کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص کند.

وی افزود: «ما حداقل حقوق را مشخص کردیم نه حداکثر را. لذا توافقات بین کارگری و کارفرمایی هر چه باشد مورد تایید وزارتخانه هم است.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:

ما سالانه مقدار افزایش حقوق را مشخص کردیم. در جلسات آتی در خصوص مسکن کارگری بحث و گفتگو خواهیم کرد.

نماینده کارگری در شورای عالی کار در مورد نشست شورای عالی کار گفت: قرار شد تا پایان آبان‌ماه بحث ترمیم دستمزد طی جلساتی با حضور نمایندگان طرفین به صورت کارشناسی بررسی شود و در نهایت در پایان آبان‌ماه جلسه‌ ترمیم دستمزد به صورت رسمی تشکیل شود.

باقری همچنین در خصوص موضوعاتی که امروز در جلسه مطرح شد، گفت: اصلاح آیین‌نامه طبقه‌بندی مشاغل کارگری، استثنا شدن خیریه‌ها و بقاع متبرکه از برخی از مواد قانون کار و دستمزد منطقه‌ای در دستور کار جلسه امروز قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش حقوق کارگران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر