coinex
راهنمای خرید تکراتو

تحلیلگر معروف: آیفون 17 در هند تولید می‌شود

به گفته تحلیلگر اپل، مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo)، تولید آیفون 17 در هند در نیمه دوم سال 2025 آغاز خواهد شد. این اولین باری است که اپل محصول خود را به طور کامل در خارج از چین توسعه می‌دهد.

غول تکنولوژی آمریکا تصمیم گرفته مدل استاندارد آیفون 17 که ساخت آن پیچیدگی کمتری دارد را در هند تولید کند. این شرکت در چند سال گذشته سعی داشته خط تولید خود را از چین به هند منتقل کند. بدین منظور، به تدریج مسئولیت کارخانه‌های خود در هند بیشتر کرده است.

اپل درست چند هفته پس از معرفی آیفون 14 در سپتامبر 2022، ساخت این گوشی را به هند منتقل کرد. این اتفاق برای آیفون 15 زودتر اتفاق افتاد و خط تولید مدل پایه این گوشی پیش از عرضه در هند شروع شده بود؛ با این حال، تولید این گوشی نیز ابتدا در چین استارت خورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیفون 17 در هند تولید می‌شود

اپل با فاکسکان، پگاترون و تاتا (صاحب جدید ویسترون) همکاری می‌کند تا آیفون‌ها را در هند تولید کند، و فاکسکان 75 تا 80 درصد تولید دستگاه را برعهده دارد.

فاکسکان بیش از 500 میلیون دلار در هند سرمایه‌گذاری کرده است تا توانایی تولید خود را افزایش دهد. کو معتقد است که 12 تا 14 درصد از آیفون‌های جهان در هند تولید می‌شود و این نسبت تا سال 2024 به 20 تا 25 درصد افزایش خواهد یافت.

تحلیلگر معروف: آیفون 17 در هند تولید می‌شود

به علاوه، انتقال کارخانه‌های تولید آیفون از چین به هند باعث می‌شود روابط این شرکت با هند نیز تقویت شود چرا که این کشور یکی از پرتقاضاترین بازارها برای محصولات اپل است.

اپل در سال 2023 اولین فروشگاه‌های خود را در بمبئی باز کرد، ولی فروش آنلاین در هند از سال 2020 در دسترس بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شایعات آیفون 17 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: macrumors

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر