coinex
راهنمای خرید تکراتو

کوالکام تایید کرد: سری گلکسی S24 با تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شوند

مدیر عامل شرکت کوالکام، کریستیانو آمون، تائید کرده که سری گلکسی S24 با تراشه اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می‌شوند.

در این مدت، اطلاعات مختلفی از این خانواده پرطرفدار سامسونگ درز پیدا کرده است. برای مثال، یک افشاگر رنگ بندی خانواده گلکسی S24 را لو داده و همینطور افشاگر دیگری به نام Biz SBS زمان رونمایی گلکسی S24 را اعلام کرده است.

به علاوه، قبلا گزارش شده بود که گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 Ultra به نسخه‌ای پیشرفته‌ از اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شوند و از قدرت بالایی در پردازش گیمینگ بهره‌مند می‌شوند.

اخیرا مدیر عامل شرکت کوالکام در یک گزارش سوددهی اعلام کرده که کوالکام بیشترین سهم بازار را در سری گلکسی اس 24 خواهد داشت و این به احتمال زیاد به این معنی است که خبر نسخه پیشرفته و اختصاصی اسنپدراگون 8 نسل 3 در پرچم‌داران سامسونگ درست است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سری گلکسی S24 با تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شوند

کریستیانو آمون درباره تراشه سری گلکسی S24 توضیحات بیشتری نداد اما همین اطلاعات را می‌توان به طور رسمی تائید کرد. از آنجایی که پردرآمدترین گوشی این خانواده، گلکسی اس 24 اولترا است، اینکه کوالکام بیشترین سهم بازار را با این گوشی داشته باشد، منطقی به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد گلکسی S24، گلکسی S24 Plus هم در آمریکای شمالی از همین تراشه بهره بگیرد ولی احتمالا پردازنده گلکسی S24 و نسخه پلاس آن در کره جنوبی و اروپا Exynos 2400 باشد.

کوالکام تایید کرد: سری گلکسی S24 با تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شوند

به علاوه، سامسونگ با استفاده از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، تکنولوژی ISOCELL Zoom Anyplace گلکسی اس 24 اولترا را معرفی کرده و احتمالا این نشانه‌ای از وجود تراشه انحصاری کوالکام برای پرچم‌داران این شرکت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تراشه سری گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر