coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان رونمایی گلکسی S24 مشخص شد؛ باید دو ماه دیگر منتظر بمانیم

گزارش‌های جدید از زمان رونمایی گلکسی S24 در آمریکا خبر داده‌اند. اینطور که از شواهد پیداست، سامسونگ می‌خواهد در ماه ژانویه 2024 (دی 1402) از نسل جدید گوشی‌های سری S رونمایی کند.

اخیرا اخبار مختلفی پیرامون گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 Ultra منتشر شده که هیجان طرفداران را بیشتر کرده‌اند. گزارش شده بود که این موبایل های هوشمند به نسخه‌ای پیشرفته‌ از اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شوند که قدرت بالایی در پردازش گیمینگ دارد. همچنین جزئیاتی از رنگ بندی گلکسی S24 نیز منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ رونمایی گلکسی اس 24

خبر جدیدی که پیرامون تاریخ رونمایی سری S24 سامسونگ منتشر شده، به‌نوعی اخبار قبلی را تایید می‌کند. گفته می‌شود که این اسمارت فون‌‌ها در تاریخ 17 ژانویه 2024 (27 دی 1402) رسما رونمایی می‌شوند.

تاریخ رونمایی گلکسی اس 24
تاریخ رونمایی گلکسی اس 24

این خبر توسط افشاگر کره‌ای به نام Biz SBS منتشر شده است. این در‌حالی‌است که آیس یونیورس معروف، قبلا به تاریخ 18 ژانویه اشاره کرده بود. البته اگر اختلاف زمانی چین و آمریکا را در نظر بگیریم، باید بگوییم که هر دو تاریخ برای رویداد رونمایی گلکسی S24 درست هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ با عرضه سری اس 24 گلکسی می‌خواهد درآمد خود را افزایش دهد و اهمیت این موضوع، به‌دلیل کاهش فروش نیمه هادی‌های این کمپانی بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رویداد گلکسی آنپکد در 18 ژانویه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر