;
coinex

سرویس استریمینگ ناسا پلاس به زودی راه‌اندازی می‌شود

ناسا همیشه با نوآوری‌های مختلفی که در حوزه تکنولوژی‌ و کاوش فضا ارائه می‌دهد، به عنوان پیشرو‌ترین موسسه جهان شناخته می‌شود. این شرکت آمریکایی قرار است با راه‌اندازی سرویس استریمینگ ناسا پلاس کاری کند که همه افراد در هر لحظه‌ای که بخواهند، به‌صورت رایگان فضا را تماشا کنند.

ظاهرا جدیدترین نوآوری ناسا، ربطی به موشک، فضانوردان و یا سفر به مریخ ندارد. سرویس استریمینگ +NASA در 8 نوامبر (17 آبان) راه اندازی می‌شود و هیچ تبلیغی در آن وجود نخواهد داشت. کاربران این سرویس می‌توانند سریال‌های اورجینال ناسا (که به علت کیفیت تولید بالا، برنده مراسم امی شدند) و ماموریت‌های پیشگامانه فضایی این شرکت را به‌صورت زنده تماشا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سرویس استریمینگ ناسا پلاس

جالب است بدانید کاربران برای تهیه اشتراک ماهانه بقیه سرویس‌های استریمینگ مانند دیزنی پلاس (Disney Plus) و Curiosity باید به ترتیب 7.99 دلار و 2.99 دلار بپردازند. این در حالی‌‌است که سرویس استریم ناسا پلاس کاملا رایگان خواهد بود و نیازی به تهیه اشتراک ندارد. در نتیجه همه افراد می‌توانند به‌صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند و از تماشای شگفتی‌های فضا لذت ببرند.

سرویس استریمینگ ناسا پلاس

ناسا پلاس تنها یکی از فعالیت‌های Nasa در عرصه دیجیتال است. ناسا همچنین قصد دارد با بهبود اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های پرچم‌دار و علمی خود، تجربه کاربری آموزنده‌تر و منسجم‌تری را ارائه دهد. انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌ این اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها همزمان با راه‌اندازی +NASA انجام شود. راه‌اندازی سرویس استریمینگ ناسا در کنار به‌روز رسانی اپلیکیشن‌ها و سایت‌های ناسا باعث می‌شود که کاربران به شکل راحت‌تری به حجم بیشتری از محتوای چندرسانه‌ای دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرویس استریمینگ ناسا پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر