;
coinex

جزئیات تازه‌ای از مشخصات باتری وان پلاس 12 منتشر شد

پرچمدار جدید شرکت وان پلاس گواهی 3C را دریافت کرده و به دنبال آن برخی ویژگی‌های کلیدی از جمله مشخصات باتری وان پلاس 12 فاش شده است.

همان‌طور که می‌دانید شرکت وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار بعدی خود یعنی OnePlus 12 است. این گوشی اخیرا گواهینامه 3C را دریافت کرده که در آن به برخی از جزئیات کلیدی درباره باتری و قابلیت‌های شارژ آن اشاره شده است. برای آگاهی از این اطلاعات در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری وان پلاس 12

بر اساس آنچه در گواهی 3C وان پلاس 12 ذکر شده، این گوشی از دو آداپتور برق با شماره مدل VCBAHBCH و VCBAOBCH برخوردار است. هر دو آداپتور از توان خروجی 11 ولت/9.1 آمپر پشتیبانی می‌کنند که این مسئله به معنای سرعت شارژ 100 واتی (مانند سرعت شارژ وان پلاس 11) است.

علاوه بر این، وان پلاس 12 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، اخیرا در AnTuTu با امتیاز چشمگیر 2,110,808 ظاهر شده است. در اوایل هفته نیز نسخه جهانی این گوشی در IMDA و GeekBench قرار گرفت.

مشخصات باتری وان پلاس 12
مشخصات باتری وان پلاس 12

وان پلاس قصد دارد با همکاری سونی از سنسور دوربین دولایه پرچمدار Lytia در OnePlus 12 استفاده کند. تصاویر نمونه‌ای که وان پلاس از دوربین این گوشی به اشتراک گذاشته به وضوح توانایی و قدرت تصویر برداری آن را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر مشخصات وان پلاس 12 می‌توان به صفحه نمایش خمیده 2K با اسکنر اثر انگشت نوری، باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه رسمی وان پلاس 12 توسط شرکت سازنده اعلام نشده اما افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station (DCS)، معتقد است این گوشی در نوامبر 2023 در کنار Ace 3 در چین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات باتری وان پلاس 12 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر