;
coinex

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس را از دست ندهید؛ سه بازی جدید و رایگان نوامبر 2023

شرکت سونی به تازگی اخبار هیجان‌انگیزی منتشر کرده که برای مشترکین پلی استیشن پلاس بسیار جذاب خواهد بود. این کمپانی بازی های رایگان پلی استیشن پلاس ماه نوامبر را معرفی کرد. 

بر اساس اخبار موجود، مشترکین پلی استیشن پلاس می‌توانند سه بازی اصلی ماه نوامبر را از تاریخ 7 نوامبر تا 4 دسامبر (16 آبان تا 13 آذر) بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دریافت کنند. اگر شما هم مشتاق هستید که از عنوان این سه بازی آگاه شوید در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی های رایگان پلی استیشن پلاس نوامبر 2023

اولین بازی Mafia II: Definitive Edition است که فرصتی برای ورود به دنیای جنایت‌های سازمان یافته در دوران پس از جنگ جهانی دوم را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. نسخه بازسازی شده این بازی با جزئیات HD خیره کننده خود به شما این امکان را می‌دهد که زندگی یک گانگستر در شهر Empire Bay نیویورک را تجربه کنید. شما باید در طول این بازی به Vito Scaletta برای پیشرفت در خانواده و اثبات خود در میان گانگسترها کمک کنید.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس
بازی های رایگان پلی استیشن پلاس نوامبر 2023

دومین بازی Dragon Ball: The Breakers با تم ماجراجویی و اکشن است که در طول آن باید به عنوان یک تیم از شهروندان عادی، در عین حال که تحت تعقیب توسط یک Raider قدرتمند هستید، زنده بمانید. از طرف دیگر شما می‌توانید به عنوان یک Raider وارد بازی شوید و از قدرت شکار و نابودی نجات یافتگان لذت ببرید.

آخرین بازی، Aliens: Fireteam Elite است که با آن می‌توانید به جهان بیگانگان سفر کنید، جایی که اسرار هیجان انگیز LV-895 را به عنوان یک شوتر سوم شخص کشف می‌کنید. شما باید چهار کمپین نبرد را کامل کرده و جنگجویان خود را به سلاح‌های سفارشی مجهز کنید. با دوستان یا هوش مصنوعی متحد شوید تا Xenomorphs را از بین ببرید و در حالت‌های مختلف بازی به پیروزی برسید.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس
Aliens: fireteam elite

فراموش نکنید که بازی های ماه اکتبر از جمله The Callisto Protocol ،Farming Simulator 22 و Weird West را تا قبل از تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) دریافت کنید. این بازی‌های رایگان برای همه مشترکین و عضوهای فعال PS Plus از طریق کتابخانه قابل دسترسی هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما کاربران تکراتو درباره بازی های رایگان پلی استیشن پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر