;
coinex

رفع باگ حافظه گوشی‌های پیکسل با آپدیت امنیتی نوامبر 2023 اندروید 14 [+تغییرات]

گوگل آپدیت امنیتی نوامبر 2023 اندروید 14 را آغاز کرد. این به روزرسانی برخی باگ‌های مشاهده شده در گوشی‌های پیکسل از جمله باگ حافظه را رفع می‌کند.

پچ امنیتی اندروید 14 در نوامبر 2023 علاوه بر افزایش امنیت و جلوگیری از آسیب پذیری، برخی باگ‌های گزارش شده از جمله باگ حافظه که در گوشی‌های پیکسل‌ مجهز به تنسور مانند پیکسل ۶ و نسل‌های جدیدتر وجود دارد را برطرف می‌کند.

این به‌روزرسانی که با شماره ساخت UP1A.231105.00X ثبت شده، شامل برخی تعمیرات بیشتر برای دستگاه‌های گوگل است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کدام گوشی‌ها آپدیت امنیتی نوامبر 2023 اندروید 14 را دریافت می‌کنند؟

لیست دستگاه‌هایی که آپدیت امنیتی جدید اندروید 14 را دریافت می‌کنند شامل پیکسل 4a (نسخه 5G)، پیکسل ۵، پیکسل 5a (نسخه ۵G)، پیکسل ۶، پیکسل ۶ پرو، پیکسل 6a، پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو، پیکسل 7a، تبلت پیکسل، پیکسل فولد، پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو می‌شود.

به احتمال زیاد این آپدیت برای پیکسل 4a (نسخه 5G) آخرین به‌روزرسانی امنیتی و نسخه اندروید ماهانه دستگاه خواهد بود. پیکسل 4a نیز امروز یک به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند، اگرچه این به‌روزرسانی برای اندروید ۱۳ بوده و شماره ساخت آن TQ3A.230805.001.S1 است.

تغییرات آپدیت امنیتی نوامبر 2023

رفع باگ حافظه گوشی‌های پیکسل با آپدیت امنیتی نوامبر 2023 اندروید 14 [+تغییرات]

نمایش و گرافیک – رفع اشکالی که در برخی شرایط باعث چشمک زدن سبز رنگ در هنگام خاموش شدن نمایشگر می‌شود [برای پیکسل ۷ پرو]

NFC – رفع اشکالی که در برخی شرایط باعث عدم پایداری NFC و خدمات مرتبط می‌شود

سیستم – رفع اشکالی که در برخی شرایط باعث ناپایداری سیستم می‌شود؛ مانند هنگامی که برنامه‌ها درخواست برنامه‌ای حذف شده را می‌کنند. – رفع اشکالی که در برخی شرایط باعث نمایش ارور کمبود فضا یا ریستارت‌شدن خودکار دستگاه به طور متوالی در گوشی‌های چند کاربره می‌شود [برای پیکسل ۶، پیکسل 6a و ۶ پرو، ۷ و ۷ پرو، 7a، تبلت، فولد، پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو]

رابط کاربری – رفع اشکالی که در برخی شرایط باعث ناپدید شدن آیکون‌های صفحه پس از قفل کردن دستگاه می‌شود – رفع اشکالی که در برخی شرایط باعث عدم هم‌ترازی تصویر پس‌زمینه برای دستگاه‌هایی با ناچ یا دوربین هول پانچ می‌شود.

لمس – رفع اشکالی که در برخی شرایط باعث لرزش نمایشگر می‌شود هنگامی که دقت لمس کاهش می‌یابد [برای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو]

انتشار این به‌روزرسانی در یک هفته ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید از طریق تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی سیستم بررسی کنید که آیا این پچ امنیتی برای دستگاه شما در دسترس است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت امنیتی نوامبر 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر