coinex
راهنمای خرید تکراتو

تکنولوژی جدید عمر باتری آیفون های بعدی اپل را افزایش می‌دهد

شرکت اپل برای افزایش عمر باتری آیفون های نسل آینده خود برنامه‌های جدیدی در سر دارد. تکنولوژی جدید اپل باعث بهبود عملکرد باتری‌ها خواهد شد.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک تغییر و تحول بزرگ در نسل آینده آیفون‌های خود است. به زودی قرار است شاهد توسعه و بهبود عملکرد باتری گوشی‌های هوشمند اپل باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تکنولوژی جدید اپل برای افزایش عمر باتری آیفون

بر اساس گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده، غول فناوری کوپرتینویی، در حال کار بر روی توسعه فناوری باتری‌های اختصاصی خود است. به احتمال زیاد این تکنولوژی جدید در نسل‌های بعدی آیفون و در سال 2025 عرضه خواهد شد. بنابراین بعید است که سری آیفون 16 از این فناوری برخوردار باشد.

عمر باتری آیفون

گفته می‌شود که باتری‌های جدید اپل، پیشرفت‌ عمده‌ای را در عملکرد باتری برای آیفون‌ها به ارمغان خواهند آورد. این پیشرفت می‌تواند مربوط به عمر کلی باتری یا پشتیبانی از توان شارژ سریع بالاتر باشد.

از سوی دیگر، ET News ادعا کرده است که شرکت اپل به طور مستقیم در ساخت مواد مصرفی در باتری‌های جدید خود مشارکت خواهد داشت. بر اساس این گزارش، در واقع اپل به دنبال بهبود عملکرد مواد کاتدی در باتری‌های جدید است. ظاهرا این شرکت برای ساخت این باتری‌ها از نانولوله‌های کربنی یا CNT به عنوان ماده رسانا استفاده خواهد کرد.

همچنین ممکن است اپل در نظر داشته باشد که مقدار سیلیکون موجود در مواد کاتدی باتری‌های آیفون را افزایش دهد. در حقیقت اپل برخلاف گوشی‌های هوشمند دیگر که از گرافیت به عنوان ماده ثانویه استفاده می‌کنند، در حال برنامه‌ریزی برای افزایش مقدار سیلیکون در مواد کاتدی است که این مسئله می‌تواند به کاهش دوره‌های شارژ و دشارژ کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تکنولوژی جدید اپل برای افزایش عمر باتری آیفون چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر