coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولین ویژگی هوش مصنوعی Galaxy AI قبل از رونمایی سری S24 فاش شد

اولین ویژگی هوش مصنوعی Galaxy AI پیش از رونمایی از سری گلکسی S24 فاش شد. این قابلیت، امکان ترجمه زنده و لحظه‌ای تماس‌های صوتی را فراهم می‌کند.

ماه گذشته، کوالکام به طور غیرمستقیم تأیید کرد که پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی اس24، قابلیت‌های هوش مصنوعی نسل بعدی را در دل خود خواهد داشت. حال، سامسونگ پس از معرفی مدل هوش مصنوعی خود به نام گائوس، اکنون آماده شده تا درباره نحوه تغییر تجربه کاربری گلکسی در سال آینده با تکنولوژی هوش مصنوعی جدید خود صحبت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین ویژگی هوش مصنوعی Galaxy AI معرفی شد

سامسونگ به تازگی Galaxy AI را معرفی کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که Galaxy AI نشان دهنده فرا رسیدن عصری جدید است و یک نگاهی به آنچه که از این ابزار جدید انتظار داریم، ارائه می‌دهد.

از نظر غول فناوری کره ای، Galaxy AI تجربه جامعی از هوش مصنوعی تلفن همراه است که توسط هوش مصنوعی درون دستگاه توسعه یافته و با همکاری شرکای صنعتی با نظریات مشابه به ارمغان آورده شده است.

اولین ویژگی هوش مصنوعی Galaxy AI قبل از رونمایی سری S24 فاش شد

سامسونگ می‌گوید که این فناوری جدید “تجربه موبایل روزمره شما را تغییر خواهد داد” بدون اینکه به امنیت و حریم خصوصی شما آسیبی برسد.

به طور خلاصه، اگر Samsung Gauss مدل زبان داخلی شرکت برای برنامه‌های هوش مصنوعی هوشمند باشد، Galaxy AI تجربه ای است که از قابلیت‌های Gauss و ابزارهای دیگر هوش مصنوعی مبتنی بر فضای ابری برای گسترش تجربه موبایل کاربران استفاده می‌کند.

Galaxy AI راه‌های هوشمند جدیدی را برای تعامل با تلفن همراه و تبلت‌های آینده سامسونگ فراهم خواهد کرد. اگرچه شرکت مشخص نکرده است که کدام دستگاه اولین‌بار به Galaxy AI مجهز خواهد شد، اما به احتمال زیاد Galaxy AI با مجموعه گلکسی اس24 رونمایی خواهد شد.

اولین ویژگی هوش مصنوعی Galaxy AI قبل از رونمایی سری S24 فاش شد

به طور کاربردی تر، سامسونگ یک مثال از آنچه Galaxy AI می‌تواند برای مشتریان انجام دهد، ارائه کرده است. ترجمه زنده تماس  توسط هوش مصنوعی (AI Live Translate Call) اولین ویژگی Galaxy AI است که برای تلفن‌های آینده سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی، موبایل را به ترجمه کننده شخصی برای کاربرانی که به این قابلیت نیاز دارند، تبدیل می‌کند.

ترجمه زنده تماس به صورت بلادرنگ در ویژگی تماس بومی یکپارچه خواهد شد و امکان ترجمه صوتی و متنی در لحظه را فراهم می‌کند. با کمک این ابزار جدید مبتنی بر Galaxy AI، کاربران قادر خواهند بود تماس تلفنی با افرادی که به زبان متفاوتی صحبت می‌کنند، داشته باشند.

این ویژگی ترجمه زنده تنها یک جزء از تجربه Galaxy AI است. سامسونگ می‌گوید “این فقط یک نگاه به آینده است” و می‌افزاید که “برای عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل آماده شوید”.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اولین ویژگی هوش مصنوعی Galaxy AI چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر