;
coinex

شکایت سامسونگ از BOE ؛ غول کره‌ای برای تولید نمایشگر آیفون‌ها رقیب نمی‌خواهد

بار دیگر شکایت سامسونگ از BOE خبر ساز شد. این بار سامسونگ مستقیما BOE را به دزدی حق مالکیت سامسونگ در تولید نمایشگرهای اولد متهم کرد.

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در اواخر اکتبر سال جاری، شکایتی را علیه BOE در کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده تنظیم کرده و BOE را به رقابت ناعادلانه و سرقت حق مالکیت معنوی سامسونگ برای تولید نمایشگرهای OLED متهم کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ماجرای شکایت سامسونگ از BOE

سامسونگ و BOE، این دو غول فناوری و تکنولوژی، سابقه‌ای طولانی در رقابت و بحث و جدل دارند. اگر به یاد داشته باشید چند سال پیش سامسونگ سعی کرد با بهانه تولید پنل‌های اولد به طور غیرقانونی و با استفاده از فناوری‌های دزدیده شده در چین، عمده‌فروشان را از معامله پنل‌های OLED در ایالات متحده منع کند. اگرچه این ادعا و اقدام سامسونگ یک حمله مستقیم به BOE محسوب نمی‌شد، اما BOE با پرداخت صورت حساب& عمده فروشان خود را از مخمصه نجات داد. البته این اقدامات باعث شد که ITC در اوایل سال 2023 تحقیقاتی را در این زمینه به عمل آورد.

شکایت سامسونگ از BOE

پس از آن، BOE نیز شکایت‌های متعددی را نه تنها بر علیه سامسونگ بلکه سایر شعب نیمه هادی، سرمایه گذاری و ویژن در چین به ثبت رساند. تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا سامسونگ این بار مستقیما BOE را هدف قرار دهد.

توجه داشته باشید که علیرغم تلاش‌های فراوان BOE برای قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان پنل‌های اولد اپل، این شرکت هنوز موفق نشده که از سد کنترل کیفیت دقیق عبور کند و امسال هم اپل مجبور شد برای تهیه پنل‌های آیفون 15 خود به سامسونگ متکی باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما کاربران تکراتو درباره شکایت سامسونگ از BOE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر