;
coinex

دیزنی با ترکیب دیزنی پلاس و هولو در یک اپلیکیشن سود خود را چند برابر می‌کند

برنامه جدید شرکت دیزنی برای سودآوری و درآمد بیشتر ترکیب دیزنی پلاس و هولو است. این دو پلتفرم اشتراکی از طریق یک اپلیکیشن واحد در دسترس خواهند بود.

روز چهارشنبه، شرکت والت دیزنی رویداد مربوط به نتایج مالی سه ماهه چهارم سال 2023 خود را برگزار کرد. در طول این رویداد مدیر عامل دیزنی، باب ایگر (Bob Iger)، ادعا کرد که این شرکت در حال توسعه اپلیکیشنی است که به عنوان یک برنامه واحد، دیزنی پلاس و هولو را تحت پوشش قرار دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ترکیب دیزنی پلاس و هولو

شرکت والت دیزنی قصد دارد دو سرویس استریم محبوب یعنی دیزنی پلاس و هولو را که در حال حاضر در دو اپلیکیشن مجزا در دسترس هستند، در یک برنامه ادغام کند.

دیزنی با خرید سهام Comcast از پلتفرم استریم در نظر دارد تا کنترل کامل Hulu را در دست بگیرد. به گفته باب، نسخه بتا این برنامه در دسامبر 2023 منتشر خواهد شد و تنها برای افرادی که اشترک Disney+ و Hulu دارند، در دسترس خواهد بود. نسخه نهایی این برنامه نیز در اوایل بهار 2024 برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه خواهد ‌شد.

ترکیب دیزنی پلاس و هولو

به گفته مدیرعامل دیزنی، توسعه یک اپلیکیشن واحد برای دیزنی پلاس و هولو منجر به افزایش تعامل، فرصت‌های تبلیغاتی، سود سهام و کاهش هزینه‌های جذب مشتری می‌شود. این اقدام برای مشتریان نیز کاوش و جستجوی محتوا از دو پلتفرم استریم را راحت‌تر می‌کند. انتظار می‌رود که این برنامه روی همه دستگاه‌ها از جمله اندروید و iOS اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ترکیب دیزنی پلاس و هولو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر