;
coinex

ساعت پخش سریال دفتر یادداشت از فیلم نت [+خلاصه داستان]

مجموعه‌ی طنز دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و بازی رضا عطاران، به‌زودی از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال دفتر یادداشت با ما همراه باشید.

داستان سریال دفتر یادداشت به قلم مسعود خاکباز به نگارش درآمده است و حسین اکبری تهیه‌کنندگی این مجموعه طنز را برعهده دارد. پیش‌بینی می‌شود با توجه به حضور رضا عطاران، سریال دفتر یادداشت با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی و طرفداران رضا عطاران هستید، می‌توانید سریال دفتر یادداشت را از روز جمعه (26 آبان ماه 1402) از پلتفرم فیلم نت تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال دفتر یادداشت و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال دفتر یادداشت از فیلم نت

با قطعی شدن پخش مجموعه سریال دفتر یادداشت از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال دفتر یادداشت کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال دفتر یادداشت 26 آبان ماه 1402 است. به این ترتیب سریال دفتر یادداشت جمعه هر هفته ساعت 12:00 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

 تاریخ پخش سریال دفتر یادداشت
ساعت پخش سریال دفتر یادداشت از فیلم نت

رضا عطاران که به آقای گیشه معروف شده و بازی او در هر فیلم و سریالی فروش بسیار بالایی دارد، پس از ۱۵ سال به شبکه نمایش خانگی بازگشته و در سریال دفتر یادداشت به نقش‌آفرینی پرداخته است.

در این سریال رضا عطاران، سیامک انصاری، مینا ساداتی، حسن معجونی، سوگل خلیق، کاظم سیاحی و نعیمه نظام‌ دوست نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال دفتر یادداشت از شبکه نمایش خانگی فیلم نت، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی جنایی معمایی می‌رویم که درباره یک پزشک شیاد است که به بهانه‌های مختلف با پرستاران بیمارستان رابطه برقرار می‌کند تا از آن‌ها اخاذی کند. پرستاران برای اینکه بتوانند با این پزشک در ارتباط باشند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 تاریخ پخش سریال دفتر یادداشت
سریال دفتر یادداشت کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت آمده است: «ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصربه‌فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین فیلم های اکشن 2023

حواشی سریال دفتر یادداشت

مجموعه‌ی کمدی و خانوادگی دفتر یادداشت که قرار بود از تیر ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود، حاشیه‌ساز شد و انتشار آن به تاخیر افتاد. در نهم تیر ماه ۱۴۰۲ پس از انتشار پوستر و تیزر تبلیغاتی سریال دفتر یادداشت بسیاری از مخاطبان متوجه شباهت آن به سکانس مشهوری از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی شدند. بلوچی در این فیلم نقش زن جوانی به نام مالنا را برعهده داشت که پس از مرگ همسرش در جنگ مجبور به تن‌فروشی می‌شود.

 تاریخ پخش سریال دفتر یادداشت

در این سکانس مشهور وقتی مالنا در محیطی عمومی سیگاری به سمت دهان خود می‌‌برد، ناگهان دست‌‌های چندین مرد با کبریت و فندک روشن به سوی او دراز می‌شود. به نظر می‌رسد پوستر و تیزر سریال دفتر یادداشت از این سکانس مشهور الهام گرفته شده است. البته پیش از این هم مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره این سکانس را البته نه با فندک و کبریت، که با چندین اسلحه روی صورتش بازسازی کرده بود.

انتشار این تصاویر از سریال دفتر یادداشت بار دیگر صدای اعتراض کسانی که همواره منتقد تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده و آن را به ترویج بی‌بند و باری متهم کرده‌اند، بلند کرده است و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اشاره این سریال به فیلم مالنا که به محتوا و صحنه‌های اروتیکش مشهور است را نامناسب دانسته و واکنش تندی به آن داشته‌اند.

کارگردان سریال دفتر یادداشت

 تاریخ پخش سریال دفتر یادداشت

کیارش اسدی‌زاده در سال 1360 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است و فعالیت هنری خود را در سینما از سال ۱۳۸۸ با فیلم در انتظار معجزه به عنوان فیلم‌نامه‌نویس شروع کرد.

اسدی‌زاده که علاوه بر کارگردانی به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر مشغول فعالیت است، در سال ۱۳۹۱ اولین فیلمش را که گس نام داشت، ساخت. فیلم گس او در جشنواره بین‌المللی فیلم رم (٢٠١٣) برنده جایزه شد و مورد توجه داوران جشنواره قرار گرفت.

آثار کارنامه هنری کیارش اسدی‌زاده:

  • فیلم گس (۱۳۹۱ کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر)
  • فیلم شکاف (۱۳۹۳ کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر)
  • سریال هشتگ خاله سوسکه (۱۳۹۷ مشاور کارگردان)
  • سریال کرگدن (نمایش خانگی) (۱۳۹۸ کارگردان)
  • فیلم مجوز خروج (۱۳۹۹ کارگردان)
  • سریال هفت (۱۴۰۲ کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده)

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال دفتر یادداشت نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال رضا عطاران، سیامک انصاری، مینا ساداتی، حسن معجونی، سوگل خلیق، کاظم سیاحی و نعیمه نظام‌ دوست نقش‌آفرینی کردند.

سریال دفتر یادداشت چند قسمتی است؟

این سریال در 20 قسمت به کارگردانی کیارش اسدی زاده ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال دفتر یادداشت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر