;
coinex

سرویس Gaming Hub سامسونگ اکنون به شما امکان تجربه بازی‌ها را بدون ورود یا اشتراک می‌دهد

سرویس Gaming Hub سامسونگ با همکاری پلتفرم بازی ابری Blacknut دستخوش تغییراتی شده و بدون نیاز به ورود و یا خرید اشتراک می‌توانید از آن استفاده کنید.

سامسونگ و پلتفرم بازی ابری Blacknut در همکاری با یکدیگر تصمیم گرفته‌اند تا روش جدیدی برای کاربران Gaming Hub را در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به وجود آورند. این شرکت‌ها قصد دارند قابلیت آزمایش رایگان بازی‌ها بر روی سرویس بلکنات را به کاربران Gaming Hub ارائه دهند تا قبل از تصمیم گیری درباره استفاده بیشتر از بازی‌های ابری، این سرویس را امتحان کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سرویس Gaming Hub سامسونگ تجربه‌ای متفاوت از گیمینگ ارائه می‌کند

بیشتر شما احتمالاً با کارکرد Gaming Hub آشنا هستید، اما به هر حال اگر تازه وارد هستید، Gaming Hub یک سرویس است که در برخی بازارهای کلیدی، بر روی برخی از تلویزیون‌های سامسونگ قابل دسترسی است. این یک برنامه است که پلتفرم‌های بازی ابری را از جمله Xbox Game Pass، Amazon Luna، GeForce Now، Antstream Utomik و blacknut، متحد می‌کند. این به کاربران امکان بازی کردن بر روی تلویزیون‌های سامسونگ بدون نیاز به کنسول یا کامپیوتر را می‌دهد.

سرویس Gaming Hub سامسونگ اکنون به شما امکان تجربه بازی‌ها را بدون ورود یا اشتراک می‌دهد
سرویس Gaming Hub سامسونگ

Gaming Hub رایگان است، اما سرویس‌های بازی ابری که در آن میزبانی می‌شوند از طریق اشتراک و هر کدام دارای مدل کسب و کار و هزینه خود هستند. بلکنات در حال حاضر با ویژگی آزمایش رایگان بازی، کاربران Gaming Hub را در آزمون سرویس خود یاری می‌کند و برای سه ماه آینده دسترسی رایگان به یازده بازی را ارائه می‌دهد.

Gaming Hub در همکاری با بلکنات، به کاربران امکان می‌دهد تا به مدت سه ماه سرویس را بدون نیاز به اشتراک یا حتی ورود به حساب کاربری تست کنند. یازده بازی موجود برای آزمایش رایگان عبارتند از:

Overcooked! 2

Asphalt 9: Legends

For The King

Arise: A Simple Story

Golazo! Soccer League

Despicable Me: Minion Rush

I Am Fish

WRC 9: The Official Game

Cat Quest

Moving Out

Pile Up! Box by Box

کاربران تلویزیون هوشمند سامسونگ در بازارهایی که Gaming Hub در دسترس است، بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر یا کنسول بازی، می‌توانند بازی‌های با کیفیت را مستقیماً روی تلویزیون‌های خود تجربه کنند. تنها چیزی که به آن‌ها نیاز دارند اتصال اینترنت فعال و یک دسته بازی است. دسته‌های بازی ایکس باکس و پلی‌استیشن انتخاب‌های عالی‌ای هستند، اما باید به صورت جداگانه خریداری شوند.

این برنامه جدیدی که توسط Gaming Hub و بلکنات راه‌اندازی شده است، باعث می‌شود بازی‌ها در تلویزیون‌های سامسونگ قابل دسترسی‌تر شوند، زیرا برای شروع بازی کردن نیازی به اشتراک یا ورود به حساب کاربری ندارد. هیچ‌وقت آزمایش بازی‌ها در تلویزیون‌های سامسونگ به این سادگی نبوده است و تنها ناراحتی این است که Gaming Hub در بازارهای بیشتر در دسترس نیست.

این زمان مناسبی برای سامسونگ است تا با بلکنات این اقدام را آغاز کند زیرا بسیاری از مشتریان جدید تلویزیون در حال حاضر با چنین پیشنهادهایی وسوسه می‌شوند تا از برندی خاص خرید کنند. سامسونگ برنامه‌های جذابی برای تلویزیون خود در طول ماه نوامبر و فصل تعطیلات در نظر گرفته است. اگر به دنبال تلویزیون جدیدی هستید، شاید همین الآن زمان مناسبی برای خرید آن باشد.

این نکته را هم بگوییم که سامسونگ اخیراً نام برنامه موبایل Game Launcher را به Gaming Hub تغییر داده است، اما این موضوع تقریباً هیچ ارتباطی با پلتفرم Gaming Hub بر روی تلویزیون‌های هوشمند ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سرویس Gaming Hub سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال نید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر