;
coinex

طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 اعلام شد + شرایط فروش و قیمت

ایران خودرو طبق اطلاعیه‌ای، طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 را اغاز کرد. براین اساس متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص، در این طرح شرکت کنند.

طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 با شرایط ویژه و استثنایی آغاز شد. شرایط فروش هایما و تارا به عنوان دو محصول پرطرفدار ایران خودرو تقریباً یکسان است و بزرگترین خودروساز کشور قصد دارد با پرداخت مبلغی مشخص به ازای هر خودرو، ثبت‌نام اولیه متقاضیان را انجام دهد.

ثبت‌نام برای هردو خودرو بدون قرعه‌کشی انجام خواهد گرفت اما موعد تحویل خودروها متفاوت است. بنابر اطلاعاتی که از بخشنامه فروش ایران خودرو قابل رؤیت است، متقاضیان هایما 7X می‌توانند خودرو خود را با موعد تحویل 90 روزه دریافت کرده و متقاضیان تارا V1 پلاس نیز بسته به نوع پیش‌فروش، اسفندماه 1402 یا فروردین‌ماه 1403 خودرو خود را تحویل خواهند گرفت.

ناگفته نماند که شرایط فروش هایما S7 پلاس نیز در این بخشنامه گنجانده شده است که در صورت ثبت‌نام، مشتریان می‌توانند بنابر برنامه فروش انتخابی شهریورماه 1403 و مهرماه 1403 خودرو خود را از تولیدکننده دریافت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 اعلام شد

شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی ایران، طرح فروش 3 خودرو هایما 7X، هایما S7+ و تارا V1 پلاس یا همان تارا دستی ارتقایافته را در برنامه فروش خود با شرایط ویژه و بدون قرعه‌کشی گنجانده است. در ادامه شرایط فروش ایران خودرو آبان 1402 را به صورت مجزا برای هر خودرو توضیح می‌دهیم.

طرح فروش هایما آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو از امروز خودرو هایما 7X را به عنوان یکی از برترین کراس‌اوورهای مونتاژی این شرکت آغاز می‌شود. ایران خودرو برای این خودرو جذاب برنامه فروش ویژه‌ای ترتیب داده و قیمت 1 میلیارد و 482 میلیون و 224 هزار تومان را درنظر گرفته است. این خودرو با موعد تحویل 90 روزه به دست مشتریان خواهد رسید. ثبت‌نام هایما 7X از 18 آبان 1402 آغاز شده و تا یکشنبه، 5 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

اما ایران خودرو طرح فروش هایما S7 پلاس را نیز آغاز کرده است. در بخشنامه زیر شرایط فروش اقساطی هایما S7 پلاس کامل توضیح داده شده و متقاضیان می‌توانند بسته به نیاز خود در یکی از دو برنامه فروش این خودرو شرکت کنند. لازم به ذکر است که بهای پیش‌پرداخت هایما S7 پلاس، 35 درصد از نرخ اصلی خودرو را شامل می‌شود.

طرح پیش‌فروش هایما S7 پلاس نیز ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در اولویت تابستان 1403 قرار دارند. اسامی این افراد در وب‌سایت فروش شرکت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ قابل رؤیت است.

طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 اعلام شد

مشخصات فنی هایما 7X

هایما 7X که نخست در تاریخ 15 اسفندماه در کارخانه خراسان ایران خودرو معرفی شد، به عنوان اولین شاسی‌بلند 7نفره ایران خودرو شناخته می‌شود. این خودرو از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi هایما S8 بهره می‌برد که توانایی تولید 192 اسب‌بخار قدرت و 292 نیوتون‌متر گشتاور را داراست. این خودرو بزرگ جثه دارای یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک از نوع DAE است که می‌تواند به حداکثر گشتاور 1500 دور در دقیقه برسد.

مشخصات فنی هایما S7+

هایما S7 پلاس به عنوان یکی دیگر از کراس‌اوورهای محبوب ایران خودرو شناخته شده است که مشخصات فنی ضعیف‌ترین نسبت به هایما 7X دارد. این شاسی‌بلند مونتاژی از یک پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ با حداکثر 170 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 230 نیوتون‌متر بهره برده و توان حرکتی خود را از یک گیربکس 6سرعته اتوماتیک می‌گیرد.

طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 اعلام شد

طرح فروش تارا آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

ایران خودرو طرح پیش‌فروش تارا V1 پلاس را نیز آغاز کرده است که متقاضیان برای شرکت در آن می‌بایست 35 تا 40 درصد از بهای کل خودرو را پرداخت کنند. این مبلغ خدود 203 تا 230 میلیون تومان است. همچنین موعد تحویل خودرو نیز در برنامه اول، اسفند سال جاری و برنامه فروش دوم، فروردین‌ماه 1403 اعلام شده است.

این طرح فروش نیز مانند هایما S7 پلاس مختص متقاضیان سامانه یکپارچه است با این تفاوت که اولیت این افراد، زمستان 1402 اعلام شده و از طرف شرکت نیز پیامک دریافت کرده‌اند. مهلت ثبت‌نام برای تارا دستی جدید نیز تا 5 آذرماه خواهد بود.

طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 اعلام شد

مشخصات فنی، امکانات رفاهی و ایمنی تارا V1 پلاس

ایران خودرو برای مدل ارتقایافته دنده‌ای تارا همان پیشرانه TU5 پلاس قبلی را درنظر گرفته که توانایی تولید 113 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتون‌متر گشتاور را داراست. همچنین این سدان جذاب ایران خودرو دارای گیربکس 6سرعته است که نسبت به نسل قبل یک پیشرفت مهم تلقی می‌شود.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز، تارا جدید ارتقا داشته است. برخی از امکانات آن شامل موارد زیر می‌شود:

  • سیستم کنترل پایداری و کشش
  • سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
  • دو ایربگ
  • چراغ عقب جدید
  • چراغ‌های خوش‌آمدگویی درب‌های جلو
  • دوربین عقب
  • سنسور نور
  • سنسور باران
  • زیرآرنجی عقب
  • انتقال شیشه‌ بالابرها به رودری
  • موبایل باکس (جای موبایل)
  • سانروف
  • سیستم ورود و استارت دکمه‌ای
  • آینه‌های تاشو برقی
  • و غیره

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش هایما و تارا آبان 1402 چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر