;
coinex

یکه‌تازی خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو درحالی برگزار می‌شود که خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور یکی از مهمانان اصلی آن هستند. چه محصولاتی در این نمایشگاه معرفی خواهند شد؟

فردا سه‌شنبه، 23 آبان 1402 دومین نمایشگاه صنعت خودرو کار خودرو را آغاز خواهد کرد. در این نمایشگاه، خودروسازان داخلی جدیدترین خودروها و دستاوردهای صنعت خودرویی خود را به معرض دید تماشاگران می‌گذارند. شاید خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور که قرار است در این نمایشگاه نمایش داده شوند، برگ برنده این خودروساز خصوصی در مقابل دیگر خودروسازان باشد. لازم به ذکر است که نمایشگاه تحول صنعت خودرو آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمایش خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

شرکت خودروسازی کرمان موتور به عنوان یکی از برترین خودروسازان خصوصی کشور، دست پر به نمایشگاه تحول صنعت خودرو خواهد آمد و چند محصول برقی، هیبریدی، مونتاژی و وارداتی خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم خواهد گذاشت. این محصولات در مجموع 7 خودرو این خودروساز را تشکیل می‌دهند.

خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور

کرمان موتور برای حضور در این نمایشگاه اهداف زیر را مدنظر قرار داده است:

  1. نمایشگاه عمومی تکنولوژی‌های نوین در صنعت خودروسازی کشور
  2. افزایش رضایت و تکریم مشتریان
  3. معرفی محصولات و خودروهای جدید
  4. ارائه توانمندی‌های داخلی

لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سه‌شنبه، 23 آبان 1402 آغاز و تا روز جمعه 26 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

از محصولات جدید کرمان موتور چه می‌دانید؟

کرمان موتور سال گذشته در اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، ماکت خودرو سدان KMC ایگل که برگرفته از جک J4 است را رونمایی کرد. همکاری این خودروساز ایرانی و کمپانی چینی جک جهت توسعه محصولی هیبریدی ممکن است به خلق محصولی به نام جک JS6 پلاگین هیبرید شود که با برند KMC وارد بازار می‌شود.

کرمان موتور قرار است خودرو الکتریکی کراس‌اوور چینی اسکای ول ET5 را نیز رونمایی کند. این خودرو پیش‌تر توسط کرمان موتور و گروه مپنا معرفی و قیمت آن نیز توسط شورای رقابت نعیین شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نمایش خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور در دومین نمایشگاه تخول صنعت خودرو چیست؟ آیا تولید خودروهای برقی و هیبریدی می‌تواند صنعت خودرو ایران را به مسیر هدایت کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر