;
coinex

سری مجیک 6 به ارتباط ماهواره ای اختصاصی آنر مجهز خواهند شد

ارتباط ماهواره ای اختصاصی آنر با سیگنال قوی و کیفیت بالا، همراه با سری مجیک 6 معرفی خواهد شد. این گوشی‌ها احتمالا تا پیش از جشنواره بهاره رونمایی می‌شوند.

در همایش توسعه صنعت ارتباطات ماهواره‌ای 2023 که در چین برگزار شد، مدیر کل آنر، لی کان (Li Kun)، اعلام کرد که این شرکت اخیرا پیشرفت‌های قابل توجهی در فناوری ارتباطات ماهواره‌ای داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ارتباط ماهواره ای اختصاصی آنر

به گفته مدیر کل آنر، این شرکت موفق شده است در توسعه ارتباطات ماهواره‌ای سه چالش فنی عمده در این صنعت یعنی اندازه آنتن، مدت زمان و تجربه کلی ارتباط را به بهترین نحو پشت سر بگذارد.

طبق این سخنان، انتظار می‌رود که آنر تجربه یک ارتباط ماهواره‌ای یکپارچه با کوچک‌ترین آنتن، پایدارترین سیگنال و بهترین کیفیت و عملکرد را به زودی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ارتباط ماهواره ای اختصاصی آنر

پیرو گفته‌های مدیر کل آنر، افشاگر معروف Digital Chat Station نیز مدعی شده است که ارتباط ماهواره‌ای آنر با گوشی‌های سری مجیک 6 معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این سری از موبایل‌های آنر، از فناوری‌های پیشرفته دیگری مانند تماس کم مصرف و سیستم اتلاف گرمای اختصاصی نیز بهره می‌برند.

در ادامه این همایش، مدیر عامل آنر، ژائو مینگ (Zhao Ming)، از برنامه‌های این شرکت برای ادغام هوش مصنوعی Honor با رابط کاربری MagicOS سخن گفت. اگر به یاد داشته باشید پیش از این نیز آنر تبلیغات زیادی در زمینه به کارگیری هوش مصنوعی LLM (مدل زبانی بزرگ) در گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خود منتشر کرد. این هوش مصنوعی تمام داده‌های ذخیره‌شده در دستگاه، از جمله تصاویر، مخاطبین، فیلم‌ها و موارد دیگر را پردازش کرده و نتایج را به سرعت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارتباط ماهواره ای اختصاصی آنر و سری مجیک 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر