coinex
راهنمای خرید تکراتو

ماکت ‌های سری گلکسی S24 از شباهت آن با سری S23 خبر می‌دهند

ظاهر آشنای ماکت ‌های سری گلکسی S24 سامسونگ نشان می‌دهند که شرکت سامسونگ در پرچمداران سری گلکسی S24، بیشتر از ظاهر بر روی تغییرات سخت‌افزاری دستگاه تمرکز کرده است.

هر سه مدل Galaxy S24 Plus ،Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra را می‌توانید در تصاویر منتشر شده در حساب کاربری SonnyDickson ببینید. دو مدل کوچکتر گوشه‌های گرد دارند و در پشت آنها تنها سه لنز دوربین دیده می‌شود.

اینطور که در رندرها و ماکت‌های این دستگاه می‌بینیم، ظاهر کلی هر سه مدل کاملا به گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 Plus و گلگسی S23 Ultra شباهت دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ظاهر آشنای ماکت ‌های سری گلکسی S24 سامسونگ

اینطور که از ظاهر آشنای ماکت ‌های سری گلکسی S24 سامسونگ برمی‌آید، Galaxy S24 Ultra ظاهر مستطیلی‌تری دارد. رندرهای نرم‌افزار CAD که به تازگی منتشر شده بودند، اندازه‌های گوشی را 79.0×8.7×162.3 میلی‌متر نشان دادند. این ابعاد مشابه Galaxy S23 Ultra است. متاسفانه تصویر واضحی از نمای جلوی این ماکت‌ها در دسترس نیست. گلکسی S24 اولترا قرار است فلت باشد و وزن آن نیز با سری قبلی یکسان خواهد بود.

ظاهر آشنای ماکت ‌های سری گلکسی S24 سامسونگ

 

رندرهای گلکسی S24 Plus نشان می‌دهند که ابعاد این گوشی 75.5×75.5×158.5 میلی‌متر خواهد بود. تصویر دیگری که فاش شده ابعاد Galaxy S24 را 147.0×7.6×70.5 میلی‌متر نشان می‌دهد. این ابعاد با یک میلی‌متر اختلاف باز هم مشابه Galaxy S23 و Galaxy S23 Plus هستند. همچنین شایعه شده که سامسونگ در بدنۀ پرچمداران سال 2024 از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند و دیگر از فریم آلومینیومی خبری نیست. ماکت‌ها همه به رنگ سفید هستند؛ اما پیش‌تر شایعه چهار رنگ اصلی و چند رنگ فرعی را شنیده‌ایم. احتمالا بعضی از این رنگ‌ها منحصر به فروشگاه سامسونگ هستند.

طبق شایعات، نمایشگر هر سه مدل گلکسی اس 24 از نوع LTPO خواهد بود. دوربین‌های عقب نیز ارتقا پیدا کرده‌اند اما تمرکز بیشتر بر روی تغییرات مدل اولترا بوده است.

ظاهر آشنای ماکت ‌های سری گلکسی S24 سامسونگ

انتظار می‌رود سری گلکسی S24 سامسونگ در ماه ژانویه و در رویداد Unpacked در ایالات متحده رونمایی شود.

به نظر شما با توجه به شباهت ظاهری سری Galaxy S24 با پرچمدار قبلی آیا سری جدید ارزش هزینه کردن را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر