coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل روی قابلیت حذف نویز پیام‌ صوتی در Google Messages کار می‌کند

قابلیت حذف نویز پیام صوتی در Google Messages با کاهش نویز و سر و صدای اطراف، مشکلات وویس دادن در مکان‌های شلوغ را برطرف می‌کند.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند پیام خود را از طریق پیام صوتی با دیگران به اشتراک بگذارند. زیرا هم راحت‌تر است و هم نسبت به متن راحت‌تر می‌تواند حس را منتقل کند. اما احتمالا برای شما ‌هم پیش آمده که بخواهید پیام صوتی ارسال کنید اما در نهایت به علت سر و صدای اطراف از این کار منصرف شده‌اید. گوگل در حال کار کردن روی یک ویژگی جدید برای پیام‌رسان خود یعنی Google Messages است که تا حد زیادی این مشکل را برطرف می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی حذف نویز پیام صوتی در Google Messages

در جدیدترین نسخه بتا از پیام‌رسان Google Messages، قابلیت حذف نویز پس‌زمینه به صورت آزمایشی اضافه شده که می‌توان قبل و یا در حین ضبط صدا این گزینه را فعال کرد تا سر و صدای پس زمینه حذف شود.

حذف نویز پیام صوتی در Google Messages

طبق تجربه‌ی برنامه‌نویسی با نام کاربری AssembleDebug، قابلیت حذف نویز پیام صوتی در Google Messages کاربردی بوده و نویزهای پس‌زمینه را به طور محسوسی کاهش می‌دهد و صدای شخص بسیار رسا و مفهوم شنیده می‌شود.

امروزه در اکثر گوشی‌های هوشمند در کنار میکروفون اصلی یک میکروفون نویز گیر هم تعبیه شده که به صورت سخت‌افزاری نویز صدا را کاهش می‌دهد. اما با این وجود حین مکالمه یا ضبط پیام صوتی باز هم صدای اطراف و یا وزش باد به گوش می‌رسد که بسیار آزاردهنده است و حتی گاهی باعث می‌شود صدای فرد به خوبی شنیده نشود. اما با اضافه شدن ویژگی حذف نویز پیام صوتی در Google Messages مشکلاتی از قبیل واضح نبودن صدا و یا وجود نویز و صدای مزاحم در پیام‌های صوتی تا حد زیادی بر طرف خواهد شد.

همانطور که گفته شد قابلیت حذف نویز پیام صوتی در Google Messages فعلا در نسخه بتا این پیام‌رسان قرار دارد و مشخص نیست که چه موقع در دسترس عموم قرار می‌گیرد. از آنجایی که پیام‌رسان‌هایی نظیر تلگرام ‌و واتس‌اپ محبوبیت بیشتری دارند، امیدواریم به‌زودی شاهد قابلیتی مشابه در این پیام‌رسان‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر