;
coinex

چت بات گوگل مپ برای راهنمایی بهتر در مسیرها به کمک شما می‌آید

کد موجود در آخرین نسخه‌ بتای گوگل مپ نشان می‌دهد که این شرکت در حال توسعه‌ی یک ربات چت است. به احتمال زیاد کارایی اصلی چت بات گوگل مپ در بخش Local Guides خواهد بود.

گوگل مپ یکی از محبوبترین برنامه‌های رایگان اندرویدی است که به احتمال زیاد همه ما حداقل یک بار از آن برای ردیابی مسیر یا تخمین ترافیک استفاده کره‌ایم. اطلاعاتی که این برنامه از نقطه نقطه جهان به ما ارائه می‌دهد معمولا دقیق و مفید هستند. حال گوگل تصمیم دارد که قابلیت‌های کار آمد بیشتری را به این اپلیکشن اضافه کند و احتمالا چت‌بات یکی از آن‌ها خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چت بات گوگل مپ

به نظر می‌رسد که نسخه 11.105 بتا Google Maps شامل کدهایی است که مربوط به یک چت بات هستند. متاسفانه اطلاعات زیادی از این کدها نمی‌توان دریافت کرد؛ با این حال به دلیل اینکه در این کدها اشاره‌ای به هوش مصنوعی نشده، احتمالا این ربات بر پایه هوش مصنوعی مولد نخواهد بود.

چت بات گوگل مپ

پیش‌بینی می‌شود که عملکرد چت بات در Google Maps مربوط به بخش Local Guides باشد. کدهایی مانند “موقعیت نقشه ارسال شد” و یا “از مشارکت شما متشکرم” نشانگر درستی این مسئله هستند.

همان‌طور که می‌دانید در بخش Local Guides افرادی به صورت داوطلبی نظرات و یا تصاویر خود را درباره یک مکان خاص به اشتراک می‌گذارند. از آنجایی که بازبینی و تایید صحت این اطلاعات به صورت انسانی دشوار و زمان‌بر است، یک ربات چت می‌تواند کمک شایانی در تسهیل این جریان باشد. علاوه‌بر‌این، ربات چت گوگل مپ، خود می‌تواند اطلاعات مفیدی را درباره مکان‌ها و نقاط انتخابی به کاربران ارائه دهد.

احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن این است که چت بات گوگل مربوط به مشاغل باشد. از آنجایی که یکی از کاربردهای گوگل مپ معرفی کسب و کارها و مشاغل مختلف است و حتی امکان چت کردن با آن‌ها در داخل برنامه وجود دارد، بنابراین یک ربات چت می‌تواند بدون نیاز به مداخله انسانی به تمام سؤالات عمومی و متداول کاربران پاسخ دهد. با این حال، کدهای موجود به طور مستقیم به چنین قابلیتی اشاره نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره چت بات گوگل مپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر