coinex
راهنمای خرید تکراتو

عنوان بهترین دوربین گوشی هوشمند به دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس رسید

دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس ، پرچمدار دیگر این شرکت یعنی P60 پرو را کنار زد و عنوان بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد.

پس از تحریم‌های آمریکا علیه هواوی مبنی بر ممنوعیت استفاده از خدمات آمریکایی نظیر سیستم عامل اندروید یا پردازنده‌های 5G، باور عموم بر این بود که این ضربه مهلک هواوی را زمین‌گیر می‌کند و این برند از عرصه رقابت گوشی‌های موبایل کنار خواهد رفت. اما هواوی با توسعه سیستم عامل Harmony OS و ساخت پردازنده اختصاصی، پر قدرت به رقابت برگشت. تا جایی که گوشی‌های هواوی در زمینه های مختلف همچون دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس بهترین دوربین گوشی‌‌های هوشمند

در تست‌ و بررسی سایت معتبر دگزو‌مارک، دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس توانست نمره فوق‌العاده 157 را کسب کند و بالاتر از آیفون 15 پرو مکس، پیکسل 8 پرو و اوپو فایند ایکس در رتبه نخست بهترین دوربین گوشی هوشمند قرار گرفت. جالب است بدانید رقیب اصلی این گوشی، پرچمدار سال گذشته هواوی یعنی P60 Pro بود.

دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس

در بررسی این گوشی آمده که:

  • عملکرد کلی دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس فوق‌العاده است و در هر نوع عکس و ویدئو و با هر شرایط نوری عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
  • هواوی Mate 60 Pro Plus گزینه مناسبی برای عکاسی خانوادگی است و پردازش بافت پوست در آن به خوبی صورت می‌گیرد.
  • اندازه دیافراگم متغیر بسته به تعداد افراد حاضر در صحنه به‌طور خودکار بزرگ یا کوچک می‌شود.
  • دوربین فوق عریض فوق‌العاده است و می‌توان ثبت عکس‌های واید با کیفیت و پر جزئیاتی را با آن ثبت کرد.
  • جزئیات در تمام فواصل زوم در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد.
  • محدودیت‌های جزئی در فیلم‌برداری در شرایط کم‌نور مشاهده می‌شود.

پکیج سه تایی دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک سنسور 48 مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم اپتیکال 3.5 برابری، و یک سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود.

نکته قابل توجه، عملکرد پردازنده اختصاصی Kirin 9000s در پردازش ویدئو و عکس‌ است. پردازنده‌ای که شاید از نظر قدرت سخت‌افزاری در حد پردازنده‌های پرچمدار امروزی نباشد؛ اما به نظر می‌رسد در پردازش عکس و فیلم های ثبت شده با دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس عملکرد خوبی دارد.

هواوی در سال‌های اخیر نشان داده که با وجود محدودیت‌های شدید، همچنان گوشی‌های فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند و عملکرد دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس دلیل اثبات این موضوع است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر