coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ثبت‌ نام خودروهای وارداتی تمدید شد

با اعلام رسمی مدیر سامانه یکپارچه، ثبت‌ نام خودروهای وارداتی تمدید شد. مهلت ثبت‌ نام خودروهای وارداتی تا آخر وقت امروز بود که حالا با تصمیمی درست تمدید شده است.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه در خبری رسمی اعلام کرد که مهلت‌ ثبت‌ نام خودروهای وارداتی حاضر در این سامانه تخصیص خودرو به دلیل حضور با تأخیر 3 مدل خودرو جدید، یک روز تمدید شده است. بنابراین خبر متقاضیان می‌توانند فردا سه‌شنبه، 30 آبان 1402 هم نسبت به ثبت‌نام خود را اقدام کنند. در این دوره فروش خودروهای وارداتی جمعاً 11 خودرو حضور دارند که متقاضیان امکان خرید یک مدل خودرو را دارا هستند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش لاماری ایما آذر 1402 [+شرایط و قیمت]

ثبت‌ نام خودروهای وارداتی تمدید شد

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه اعلام کرد که با هدف ایجاد عدالت در روند ثبت‌نام، یک روز دیگر به مهلت ثبت‌ نام خودروهای واردتی اضافه شد.

وی افزود:

با توجه به اینکه در ابتدا 8 خودروی وارداتی در این دور از عرضه خودروهای وارداتی ویژه متقاضیانی که در مرحله ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی اقدام کرده بودند، از صبح روز شنبه (۲۷ آبان‌ماه) آغاز و سپس سه محصول دیگر به این لیست اضافه شد، یک روز دیگر این مهلت ثبت‌نام را تمدید کردیم تا عدالت برقرار باشد.

ثبت‌ نام خودروهای وارداتی تمدید شد

این طرح فروش خودروهای وارداتی مختص افرادی است که اسفندماه سال گذشته مبلغ 500 میلیون به عنوان حساب وکالتی نزد بانک‌ها عامل پرداخته کرده و حالا با ورود خودروهای وارداتی ایران می‌توانند از خودروهای موحود 3 محصول را برحسب اولویت انتخاب کرده و درنهایت با درنظر گرفته شده شرایط خاص، یکی از آن خودروها به مشتری تحویل داده خواهد شد.

ثبت‌نام دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از شنبه، 27 آبان با 8 محصول آغاز و قرار بود تا آخر امروز 29 آبان ادامه داشته باشد، اما حالا به دلیل اضافه شدن 3 محصول دیگر به لیست نهایی خودروهای وارداتی، مهلت ثبت‌نام 1 روز دیگر تمدید شد. با درنظر گرفتن مهلت قبلی که تا پایان امروز بود و مهلت جدید، متقاضیان خودروهای وارداتی می‌توانند تا ساعاتی پایانی فردا سه‌شنبه، 30 آبان ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر