;
coinex

ساعت کنت کول ساخت کجاست؟ معرفی 0 تا 100 “Kenneth Cole”

یکی از برندهایی که در چندسال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، برند کنت کول است. اما علی رغم تقاضای بسیار زیادی که برای این برند وجود دارد، بسیاری از افراد نمیدانند که ساعت کنت کول ساخت کجاست. کنت کول برندی آمریکایی است که حدودا از ۴۰ سال پیش کار خود را در زمینه ساخت ساعت مچی های باکیفیت آغاز کرده است.

برندهای مختلف و معتبری امروزه در زمینه ساخت ساعت مچی فعالیت میکنند. از جمله این برندها میتوان به کنت کول اشاره کرد.ساعت کنت کول یک برند مشهور در زمینه ساخت ساعت های لوکس و مجلل است. طراحی های این ساعت ها به شیوه ای خاص و منحصربه فرد است و از جنس های متنوعی از جمله استیل ضد زنگ، طلا و الماس ساخته میشوند. در طراحی دقیق و باکیفیت آنها از پیچیدگی های فنی زیادی استفاده میشود و با ترکیبی از مکانیسم هوشمندانه و ظاهری زیبا را به ارمغان میاورند. ساعت های کنت کول به خاطر ظاهر عالی و کیفیت ساخت بالایی که دارند، جزو برترین ساعت های جهان شناخته میشوند و محبوبیت فراوانی در بین علاقمندان به ساعت های لوکس دارند.

به نقل از وبسایت تیک تاک گالری هر شخصی سلیقه منحصر به فرد خودش را دارد و بهتر است ساعتی بخرید که جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد و قیمتی مطابق با وسع شما داشته باشد. در عین حال مهم است که یک ساعت مچی اصل بخرید. کیفیت ساعت مچی های اصل از فیک بالاتر است و برای سالیان متمادی میتوانید از آن استفاده کنید.

تاریخچه برند کنت کول

به گزارش اقتصاد۱۰۰ کنت کول برای اولین بار در آمریکا شروع به کار کرد. داستان این برند از آنجایی شروع می شود که موسس این برند کول تصمیم داشت که شرکت خود را در هتل هیلتون آمریکا تاسیس کند. او تصمیم داشت خط جدید کفش خود را در بازار هفتگی هتل هیلتون نیویورک به نمایش بگذارد. اما کول پول کافی برای اینکار را نداشت. در نتیحه او یک کامیون اجاره کرد. کنت کول را بر روی این کامیون نقاشی کرد و دو بلوک پایین تر از هتل هیلتون، کفش های زنانه ی خود را به فروش رساند. او موفق شد در طول حدودا دو روز و نیم بیش از ۴۰ هزار جفت کفش به فروش برساند.

به نقل از وبسایت تیک تاک گالری در سال ۱۹۸۴ کنت کول اولین فروشگاه خود را در منهتن آمریکا تاسیس کرد. بعد از آن نیز شعبه ای در سان فرانسیکو تاسیس کرد.در ۱۹۸۷ کیف دستی و پس از آن در ۱۹۹۶ لاین ساعت خود را تولید کرد و به فروش رساند. کنت کول در ۱۹۹۷ لباس مردانه، ۱۹۹۹ لباس زنانه و ۲۰۰۱ نیز عطر های بی نظیری را به کالکشن های خود افزود. هم اکنون نیز این برند در کشور هایی مانند کانادا، سنگاپور، امارات متحده عربی، هند، هنگ کنگ، اسرائیل؛ انگلستان و … شعبه دارد.

طراحی ساعت کنت کول

کنت کول از جمله برندهایی است که مناسب همه سلیقه ها است. در حقیقت این برند سعی کرده است در زمان طراحی ساعت های خود تمامی سلیقه ها را در نظر بگیرد و محصولاتی را به بازار عرضه کند که دست شما را برای انتخاب و خرید کاملا باز میگذارد. از ساعت های با بند چرم گرفته تا بند استیل و یا حتی رابر و سیلیکونی را میتوانید در مدل های مختلف این برند پیدا کنید. همچنین طراحی صفحه ی ساده تا شلوغ و تنوع رنگ و جنس بند همه و همه کنت کول را به برندی همه پسند تبدیل کرده که در سراسر جهان طرفدار های خود را دارد. طراحی ساعت های کنت کول منحصر به فرد و خاص است. شاید به همین دلیل باشد که این برند آمریکایی به یکی از محبوب‌ترین برندها در دنیای ساعت مچی مردانه و زنانه تبدیل شده است.

ساعت کنت کول ساخت کجاست؟ معرفی 0 تا 100 "Kenneth Cole"

ویژگی های ساعت های کنت کول

یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید ساعت باید به آن توجه کنید، ویژگی های آن است. قبل از خرید ساعت، باید بدانید از ساعت مچی که میخواهید بخرید، چه ویژگی هایی را توقع دارید. ساعت های کنت کول ویژگی های مختلفی دارند که پاسخگوی هرنوع نیاز و سلیقه ای است. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

  • ضد آب بودن: بسیاری از مدل های ساعت کنت کول، در برابر فشار آب مقاوم هستند. ساعت های کنت کول اغلب تا ۲۰ متر ضد آب هستند. قابلیت ضد آب بودن تا ۵۰ متر این ساعت ها را برای استفاده ی روزمره با خیالی آسوده مناسب می کند. یعنی هنگام شستن دست و یا استحمام مشکلی برای ساعت شما پیش نمی آید. ولی برای شنا کردن یا غواصی مناسب نیستند.
  • کرنوگراف: بسیاری از ساعت های کنت کول کرنوگراف دارند. به کمک کرنوگراف است که شما میتوانید بازه های زمانی را اندازه گیری کنید.
  • ساعت جهانی: به کمک ساعت جهانی شما میتوانید به طور همزمان ساعت دو نقطه دنیا را مشاهده کنید.

قیمت ساعت های کنت کول

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساعت مچی کنت کول، قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی آن است. کنت کول ساعتهایی با طراحی خاص و کیفیت بالا و طراحی های خاص تولید میکند. برند کنت کول با طراحی های متنوعی که دارد، قیمت های متنوعی هم ارائه میدهد. برخی از مدل های آن لوکس و گران قیمت و برخی دیگر هم اقتصادی هستند.  با توجه به امکانات و ویژگی های ساعت های کنت کول به خصوص اتوماتیک بودن موتورهای این ساعت ها قیمت بسیار مناسبی دارند.

در پایان

خرید ساعت مچی برای اغلب افراد کاری دشوار است. در بازار امروز که مملو از اجناس فیک است پیدا کردن یک ساعت مچی اصل کاری بسیار دشوار است. به همین دلیل بسیار مهم است که یک فروشگاه معتبر و با سابقه بالا برای خرید ساعت پیدا کنید. از جمله این فروشگاه ها میتوان به فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری اشاره کرد. سابقه بالای ۶ سال، رضایت مشتریان، پشتیبانی و ارسال رایگان به سراسر ایران از خصوصیات بارز این فروشگاه آنلاین است. تمامی مدل های ساعت مچی موجود در این فروشگاه اصل است و به همراه ضمانتنامه معتبر تقدیم شما خواهد شد.

/

پایان رپورتاژ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر