coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساخت اکانت ChatGPT بدون شماره؛ مکالمه صوتی و چت فقط با ایمیل ممکن شد

OpenAl طی اقدامی مشکل ثبت‌نام و ساخت اکانت ChatGpt که پیش از این فقط با شماره موبایل ممکن بود را حل کرده است. از این پس برای ثبت‌نام شما فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید.

تا‌کنون برای ثبت‌نام و استفاده از ChatGPT باید از شماره تلفن خود استفاده می‌کردید که با وجود عدم پشتیبانی از شماره‌های داخلی، حداقل کاربران ایرانی قادر به استفاده مستقیم از ChatGPT نبودند. اما اکنون OpenAI این مشکل را حل کرده و هر شخص با یک آدرس ایمیل می‌تواند در این بات ثبت‌نام کند. علاوه بر این قابلیت ChatGPT Voice نیز برای همه در دسترس قرار گرفته و تنها با نگه داشتن آیکون هدفون ChatGPT voice می‌توانید مکالمه خود با این دستیار صوتی را آغاز کرده و جواب‌های خود را دریافت کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امکان ساخت اکانت ChatGPT بدون شماره فراهم شد

به نظر می‌رسد این خبر حاشیه‌هایی به دنبال داشته باشد. در همین رابطه، OpenAI در پست مربوط به عرضه عمومی قابلیت صوتی چت‌بات خود، آن را با توجه به اتفاقات چند روز گذشته آزمایش کرده است. در این نسخه نمایشی، شخصی از ChatGPT سؤال می‌کند که: «شب طولانی برای تیم بوده و ما گرسنه هستیم. برای 778 نفر چند پیتزای 16 اینچی سفارش دهم؟» این تقریباً تعداد کل کارمندان OpenAI است که اخیراً تهدید کردند که اگر هیئت‌مدیره شرکت استعفا نکند، شرکت را ترک خواهند کرد و موفق شدند که سم آلتمن را بازگردانند.

«گرگ براکمن»، دیگر مدیر ارشد OpenAI نیز نسبت به عرضه عمومی قابلیت صوتی ChatGPT واکنش نشان داد و نوشت: «این قابلیت را امتحان کنید؛ تجربه ChatGPT را کاملاً تغییر می‌دهد.»

 

ساخت اکانت ChatGPT
ساخت اکانت ChatGPT

 

به نظر می‌رسد ادعای براکمن درست باشد و استفاده از ChatGPT voice تجربه جالبی از استفاده ChatGPT برای مخاطبان خلق کند. ایرانیان که پیش از این با محدودیت‌های برای ثبت نام در ChatGpt بودند هم می‌توانند با یک ایمیل و به سادگی از دستیار صوتی و قابلیت‌های دیگر این بات هوش مصنوعی استفاده کنند.

گرچه حواشی OpenAI حتی با وجود سم آلتمن هنوز در جریان است و مشکلات این شرکت به پایان نرسیده اما با رایگان شدن قابلیت صوتی ChatGPT به نظر می‌رسد همگی در تلاش‌اند محبوبیت OpenAI در میان کاربران حفظ شود. حالا که خبر بازگشت سم آلتمن قطعی شده احتمالاً گرگ براکمن هم او به همراه او به شرکت برخواهد گشت.

قابلیت ChatGPT voice که پیش تر تنها با پرداخت هزینه سرویس اشتراکی ممکن بود اکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید جواب سوال‌های خود را با بیانی ساده از دستیار صوتی ChatGPT دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی امکان ساخت اکانت ChatGPT بدون ثبت شماره‌ی تلفن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر