;
coinex

رند آیفون SE 4 بار طراحی مدرن و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

به تازگی رند آیفون SE 4 به عنوان ارزان‌ترین عضو خانواده آیفون‌های اپل رونمایی شده است. در این رندر، طراحی شیک و مدرن آیفون SE 4 پیش از هرچیزی خودنمایی می‌کند.

تاکنون رندرها و تصاویر بسیاری از نسل جدید گوشی‌های ارزان‌قیمت اپل منتشر شده است که همه ویژگی‌ها و شکل و شمایل متفاوتی داشتند. حال که بازار شایعات آیفون SE جدید داغ است، جدیدترین رند آیفون SE 4 منتشر شده که گفته می‌شود اگر اپل این گوشی را در دست ساخت داشته باشد، احتمالاً رندر منتشر شده طراحی اصلی جدیدترین عضو خانواده آیفون‌ها را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تست بریدگی پانچ هول برای آیفون 16 پرو توسط اپل ؛ چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است؟

جدیدترین رند آیفون SE 4 با طراحی جذاب رونمایی شد

شایعات دنیای تکنولوژی آنطور بیان می‌کنند که آیفون SE 4 در دست ساخت است. سری SE به گوشی‌های ارزان‌قیمت اپل شهره شده‌اند که بزرگترین شرکت جهان با هدف فروش بیشتر و بهره‌مندی اقشار پایین‌تر از گوشی‌های آیفون معرفی کرد. حال طبق رندری که اخیراً منتشر شده است، آیفون SE 4 را به طور دقیق نشان داده است.

این گوشی شباهت‌های بسیاری به آیفون 14 دارد و از طراحی مدرن و جذابی بهره می‌برد.

جدیدترین رند آیفون SE 4 با طراحی جذاب رونمایی شد

مشخصات و ویژگی‌های آیفون SE 4

طبق شایعات اپل برای گوشی ارزان خود از یک نمایشگر باکیفیت 6.1 اینچی OLED با حاشیه‌های کم و ناچ قطره‌ای استفاده خواهد کرد که نسبت به نسل قبل یک جهش فرازمینی داشته است. بهتر است بدانید که آیفون SE 3 دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD بود که بسیار ناامیدکننده به نظر می‌رسید.

یک ویژگی جالب که خانواده آیفون 15 نیز از آن بهره‌مند نیستند، دکمه اختصاصی Action Button است که احتمالاً آیفون SE 4 این ویژگی را دارا باشد. اما شباهت‌های نیز به آیفون 15 دارد و آن هم دوربین 48 مگاپیکسلی و پورت شارژ USB-C است.

اما از داینامیک در آیفون SE 4 خبری نیست و اپل به جای آن از یک ناچ جفره‌ای استفاده خواهد کرد.

در بحث امنیت نیز، گوشی ارزان اپل به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی Face ID مجهز شده است.

مدل‌های آیفون 15 از صفحه‌نمایش پروموشن با رفرش ریت 120 هرتز پشتیباتی نمی‌کردند؛ پس این گوشی نیز فاقد مشخصات گفته شده خواهد بود.

عرضه آیفون SE4 احتمالاً به دلیل تأخیر در ساخت مودم 5G اختصاصی اپل است؛ چراکه نمونه کوالکام برای این شرکت هزینه بسیار بالایی دارد. با این وجود انتظار می‌رود که عضو جدید خانواده آیفون‌ها در سال 2024 وارد بازار شود.

همچنین پیش‌بینی شده که اپل قیمت آیفون SE4 را 429 دلار در نظر گرفته است که تا عرضه این گوشی چیزی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندر جدید آیفون SE4 چیست؟ با وجود اینکه این گوشی دارای مشخصاتی به ‌روز است، حاضر به خرید آن با قیمت 429 دلار هستید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر