;
coinex

تست بریدگی پانچ هول برای آیفون 16 پرو توسط اپل ؛ چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است؟

طبق آخرین شایعات، اپل در حال تست بریدگی پانچ هول برای آیفون 16 پرو است. اما چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است؟ آیا اپل قصد دارد بریدگی پانچ هول را جایگزین جزیره پویا کند؟

سال آینده قرار است آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس معرفی شوند. با این حال، اطلاعات زیادی تاکنون درمورد این گوشی افشا شده است. به علاوه، شایعه شده اپل در حال تست بریدگی پانچ هول برای مدل پرو آیفون 16 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تست بریدگی پانچ هول برای آیفون 16 پرو

شایعات جدید در مورد دوربین سلفی گوشی و سخت‌افزار Face ID در آیفون 16 و همچنین مدل‌های آیفون 17 است. طبق پست افشاگری با آیدی @MajinBuOfficial در ایکس، اپل در حال تست بریدگی پانچ هول برای مدل پرو آیفون 16 است؛ اما هنوز تصمیم نهایی را برای این کار نگرفته است.

علیرغم اطلاعات درز کرده، این احتمال وجود دارد اپل فقط در آیفون 17 از بریدگی پانچ هول استفاده کند و در مدل پرو آیفون 16 از همان جزیره پویا استفاده شود.

تست بریدگی پانچ هول برای آیفون 16 پرو ؛ چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است؟

همانطور که در تصاویر رندر مشاهده می‌کنید، برش بزرگتر از آنچه در تلفن‌های اندرویدی وجود دارد، مشاهده می‌شود و احتمالاً این به‌دلیل داشتن سخت‌افزار Face ID در کنار دوربین است. هنوز زمان زیادی برای عرضه سری آیفون 16 باقی مانده و بسیاری از تغییرات ممکن است تا آن زمان رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر