coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات هواوی Enjoy 70 فاش شد

تصاویر جدیدی از Enjoy 70 فاش شده که اطلاعات بهتری از این محصول در اختیار ما می‌گذارد همچنین برخی از مشخصات این محصول جدید هواوی نیز اعلام شده است.

بر اساس تایید هواوی در تاریخ 28 نوامبر رویدادی در چین برگذار می‌شود. انتظار می‌رود در این رویداد از Enjoy 70 و دیگر محصولات میان‌رده این برند رو‌نمایی شود. گرچه اطلاعیه رسمی‌ای محصولات Enjoy 70 pro و Enjoy70 را تاییده نکرده است اما کاربری به نام tech meow تصاویر این محصول را در ویبو به اشتراک گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی Enjoy 70 فاش شد

در این تصاویر Enjoy 70 با بریدگی قطره‌ای شکلی به عنوان دوربین سلفی در صفحه نمایشگرش دیده می‌شود اطلاعات دوربین سلفی این هنوز اعلام نشده اما در پنل پشتی این دستگاه که ظاهر بسیار شبیهی به مدل P60هواوی دارد؛ دوربین 50مگاپیکسلی و دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

 

جذاب‌ترین قابلیت این مدل پردازنده  Kirin 710A مبتنی‌ بر فناوری 14 نانومتری است که سال 2020 معرفی شد. Enjoy 70 در سه مدل ۱۲۸ گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد هر سه دستگاه از 8 گیگابایت  رم بهره می‌برند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری 6000 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات اشاره کرد.

بر اساس تصاویر منتشر شده در ویبو، این دستگاه از شماره مدل FGD-AL00 بهره می‌برد و اخیراً تأییدیه‌ی TENAA و 3C را هم کسب کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی در رنگ‌های سبز و سفید به بازار عرضه خواهد شد اما هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات هواوی Enjoy 70 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر