coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش KMC X5 آذر 1402 ؛ شرایط فروش کراس اوور جدید کرمان موتور [+ قیمت]

اولین طرح فروش KMC X5 آذر 1402 توسط کرمان موتور آغاز شد. کراس‌اوور جدید کرمان موتور قرار است با شرایط فروش ویژه این شرکت به فروش برسد.

شرکت خودروسازی خصوصی کرمان موتور بنا دارد طرح فروش KMC X5 آذر 1402 را از فردا سه‌شنبه، 7 آبان 1402 آغاز کند. این شاسی‌بلند چینی که درحقیقت جایگزین کراس‌اوور پرفروش‌ جک S5 است، چندی پیش توسط شواری رقابت قیمت‌گذاری شد و حالا در طرح‌های فروش کرمان موتور فعال شده است.

در شرایط ثبت‌نام KMC X5 آمده است که متقاضیان تا پنجشنبه، 30 آذر 1402 مهلت دارند تا در طرح فروش KMC X5 شرکت کنند. همچنین این خودرو با 4 رنگ اصلی عرضه شده و موعد تحویل نیز اسفندماه سال جاری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش اقساطی KMCT8 در آذر ماه اعلام شد

طرح فروش KMC X5 آذر 1402

جک S5 را که دیگر همه می‌شناسید. کراس‌اوور چینی شرکت کرمان موتور که لقب پرفروش‌ترین شاسی بلند ایران را ازآن خود کرد. این خودرو اما دیگر بازنشست شده و جای خود را به KMC X5 داده است. با وجود اینکه قیمت KMC X5 چندی پیش توسط شورای رقابت تعیین شد، انتظار می‌رفت که به زودی برای فروش نیز عرضه شود. حال این اتفاق افتاده و شرایط فروش KMC X5 توسط کرمان موتور طی یک بخشنامه اعلام شده است.

طرح فروش KMC X5 آذر 1402

در بخشنامه فروش کرمان موتور آمده است که ثبت‌نام از سه‌شنبه، 7 آذر 1402 آغاز شده و تا 5شنبه، 30 آذر سال جاری ادامه خواهد داشت. مراحل فروش فقط یک مرحله دارد و متقاضی می‌بایست مبلغ خودرو را به صورت تمام و کمال به حساب تولیدکننده واریز کند.

قیمت KMC X5 کرمان موتور طبق قیمت اعلامی از سمت شورای رقابت، 1 میلیارد و 321 میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده و تمامی هزینه‌های جانبی از جمله شماره‌گذاری، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و غیره نیز در آن لحاظ شده است. البته کرمان موتور گفته است که هزینه‌های جانبی طبق قوانین حاضر درنظر گرفته شده و چنانچه در زمان تحویل (اسفند 1402) قوانین تغییری کرده باشد، مابه‌التفاوت آن توسط مشتری باید پرداخت شود.

سود تأخیر توسط خودروساز نیز 3 درصد ماهانه تعیین شده است. کرمان موتور، کراس‌اوور جدید خود را با رنگ‌های سفید، قهوه‌ای متالیک، خاکستری طوسی روشن متالیک و مشکی میکا متالیک عرضه خواهد کرد.

طرح فروش KMC X5 آذر 1402

لازم به ذکر است که ثبت‌ نام طرح فروش کرمان موتور مانند دیگر خودروسازان، به صورت اینترنتی است و متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند به وب‌سایت فروش کرمان موتور به نشانی: customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند.

حدود یک ماه پیش بود که کاتالوگ رسمی KMC X5 در وب‌سایت کرمان موتور رؤیت و تمامی مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی این شاسی‌بلند مونتاژی منتشر شد. در این خودرو پیشرفته‌ترین آپشن‌های موحود در بازار کشور بکار رفته تا خودرو جدید کرمان موتور از همه لحاظ قدرت‌طلبی کند.

مشخصات فنی KMC X5

در کاتالوگ زیر می‌توانید جزئیات کامل مشخصات فنی محصول جدید کرمان موتور را مشاهده کنید:

طرح فروش KMC X5 آذر 1402
مشخصات فنی KMC X5 کرمان موتور

امکانات رفاهی و ایمنی KMC X5

همانگونه که گفتیم، KMC X5 از پیشرفته‌ترین امکانات در صنعت خودروسازی ایران بهره می‌برد. تمامی آپشن‌های KMC X5 در کاتالوگ زیر نیز قابل مشاهده است:

طرح فروش KMC X5 آذر 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش KMC X5 چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر