;
coinex

آمازون در بلک فرایدی رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد

آمازون که یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است اعلام کرد در رویداد فروش بلک فرایدی و سایبر ماندی در یک بازه 11 روزه رکورد فروش جدیدی را کسب کرده‌ است .

شرکت آمازون هم‌اکنون دامنه گسترده‌ای از کالاها و محصولات را پخش می‌کند که شامل کتاب، سی‌دی و دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری تا تجهیزات الکترونیکی و وسایل خانگی، کیف، کفش و انواع لباس می‌شود که امروزه از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان به‌شمار می‌رود. اکنون این شرکت توانسته در بلک فرایدی رکورد فروش خود را جا به جا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آمازون در بلک فرایدی رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که رویداد فروش بلک فرایدی و سایبر ماندی این شرکت که از حدود یک هفته قبل از روز شکرگزاری آغاز شده بود، نسبت به سال های گذشته، بزرگ‌ترین فروش تاریخ این شرکت را پشت‌سر گذاشته است. این شرکت هنوز آمار دقیق فروش خود را اعلام نکرده است.

شرکت آمازون
شرکت آمازون

«داگ هرینگتون»، مدیرعامل فروشگاه‌های جهانی آمازون می‌گوید: «مشتریان زیادی هستند که هنوز در مرحله تکمیل خرید به‌سر می‌برند. هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم میلیون‌ها تخفیف دیگر هم برای مجموعه‌ای از محصولات درنظر گرفته شده است.»

گرچه گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که رویداد بلک فرایدی مانند گذشته رونق نداشته اما آمار و ارقام نشان می‌دهد وضعیت فروشندگان بهتر از سال‌های گذشته بوده و بلک فرایدی در آمریکا با 9.8 میلیارد دلار فروش رکورد زده است. شرکت آمازون نیز اعلام کرده که بیشتر فروش‌های امسال را کسب‌وکارهای کوچک و میان‌رده رقم زده‌اند.

این اقدام به نفع مصرف‌کنندگان هم هست، در وب سایت آمازون آمده که مصرف‌کنندگان سراسر دنیا از 17 تا 27 نوامبر بیش از یک میلیارد قلم کالا خریده و حدود 70 درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اند.

در رکورد فروش آمازون محصولاتی مثل کرم پوست COSRX Snail Mucin، سیستم درِ Ring، جاروبرقی Bissell و Fire TV Sticks بیشترین فروش را داشته‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد فروش آمازون در روز بلک فرایدی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر