coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی بادز ۵ پرو با قابلیت نویز کنسلینگ رسما معرفی شد

برند ردمی که زیرمجموعه ای از شیائومی است، امروز در یک رویدادی که در چین برگزار شد، از جدیدترین محصولات خود یعنی ردمی بادز ۵ پرو رونمایی کرد.

به عنوان بخشی از این رویداد، گوشی‌های سری ردمی K70 به همراه ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو رونمایی شدند. ایرباد جدید ردمی از تکنولوژی حذف نویز فعال بهره می‌برد و با قیمت ۵۶ دلار معرفی شده است. ردمی بادز ۵ پرو طراحی مشابهی با نسخه استاندارد خود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ردمی بادز 5 پرو با قابلیت نویز کنسلینگ رسما معرفی شد

مشخصات ایرپاد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو نشان می‌دهد که در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم بوده و از استاندارد IP54 برخوردار است. علاوه بر این مجهز به یک تیوتر ۱۰ میلی‌متری و یک ساب ووفر ۱۱ میلی‌متری است که به کاربران کیفیت صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این ایرباد با فناوری حذف نویز فعال (ANC) ارائه شده و می‌تواند نویز را تا ۵۲ دسی‌بل کاهش دهد. علاوه بر این، این ایرباد دارای یک تنظیم خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت اتوماتیک صداها را تنظیم کرده و نویزها را حذف می‌کند.

ردمی بادز 5 پرو با قابلیت نویز کنسلینگ
ردمی بادز 5 پرو با قابلیت نویز کنسلینگ

ردمی بادز ۵ پرو دارای پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0 برای استریمینگ صدای با کیفیت و ویژگی‌های صدای فضایی یا فراگیر ۳۶۰ درجه است. علاوه بر این، این ایرباد با استفاده از حالت شفاف، به کاربران امکان می‌دهد تا صدای محیط را بشنوند.

ردمی بادز 5 پرو یک ایرباد با کیس قابل شارژ خود می‌تواند تا ۳۸ ساعت و در حالت عادی و با استفاده از فناوری حذف نویز فعال به ترتیب می‌تواند ۱۰ و ۶.۵ ساعت شارژدهی خواهد داشت. ایرباد جدید ردمی با قیمت ۵۶ دلار به بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ایرپاد ردمی بادز ۵ پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر