;
coinex

والپیپرهای گلکسی S24 منتشر شد [+ لینک دانلود]

اخیراً تصاویری از والپیپرهای گلکسی S24 قبل از رونمایی رسمی این سری از گوشی‌های سامسونگ منتشر شده که با دقت بالا، ظاهر آن را نشان می‌دهند.

به گزارش یک منبع مطلع در ایکس با نام کاربری Vetrox360، والپیپرهایی که در رندرهای اخیر سری گلکسی S24 دیده بودیم، والپیپرهایی هستند که در زمان عرضه این گوشی‌ها استفاده خواهند شد. این والپیپرها به رنگ‌های بنفش، مشکی، خاکستری و زرد منتشر شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را با لینک دانلود کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


والپیپرهای گلکسی S24

اگر بخواهیم والپیپرهای پرچمدار جدید و قدیمی شرکت سامسونگ را مقایسه کنیم، متوجه تفاوت‌هایی می‌شویم که ممکن است مورد توجه همه کاربران قرار نگیرند. تصویر پایه والپیپرها به نظر می‌رسد چندان تغییر نکرده است. تصویر زمینه همان کریستال همیشگی است که با توجه به رنگ بدنه تغییر می‌کند.

به احتمال زیاد گوشی سامسونگ گلکسی S24 در تاریخ 27 دی‌ماه معرفی خواهد شد. این خانواده مطابق با الگوی سال‌های گذشته شامل سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا می‌شوند. مدل اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن +QHD، مدل پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن +QHD بوده و مدل استاندارد با نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن +FHD عرضه خواهند شد.

گلکسی S24 Ultra جدیدترین محصول سامسونگ است که در سال جدید به بازار خواهد آمد.  این گوشی همانند مدل قبلی دارای چهار دوربین در قسمت عقب است، با این تفاوت که به جای زوم اپتیکال 10 برابری، این بار از زوم 5 برابری استفاده خواهد کرد.

مدتی قبل، شرکت سامسونگ درخواست ثبت نام تجاری AI Phone را به‌عنوان نام تجاری جدیدی برای یک دستگاه موبایل ارائه کرده بود. این احتمالا به منظور استفاده در گوشی هوشمند Galaxy S24 بوده و نشانگر قابلیت‌های هوش مصنوعی این دستگاه است. همچنین، شرکت سامسونگ چند هفته قبل مدل جدیدی به نام گاوس را معرفی کرد که ویژگی‌های مختلفی را به گوشی‌های هوشمند اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی والپیپرهای گلکسی S24 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر