coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی قلم S Pen گلکسی S24 اولترا قبل از رونمایی لو رفت

تا زمان رونمایی از جدیدترین پرچمدار غول کره‌ای کمتر از 2 ماه فاصله داریم و اکنون جزئیاتی از طراحی قلم S Pen گلکسی S24 اولترا فاش شده است.

براساس شایعات، سامسونگ قرار است در اواسط ژانویه ۲۰۲۴، سری گلکسی اس ۲۴ را معرفی کند، به این معنی که کمتر از دو ماه تا برگزاری رویداد رونمایی فاصله داریم. اما تاکنون اکثر مشخصات کلیدی و اصلی پرچمداران جدید سامسونگ لو رفته‌اند. حتی تصاویر زنده گلکسی اس ۲۴ اولترا هم به تازگی لو رفته است. اکنون در جدیدترین مشخصات فاش شده از این سری، طراحی قلم S Pen گلکسی S24 اولترا را شاهد هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی قلم S Pen گلکسی S24 اولترا فاش شد

قلم S Pen گلکسی S24 Ultra فرایند دریافت گواهی‌نامه FCC در ایالات متحده را گذرانده است و طراحی و جزئیات دیگر آن فاش شده است. قلم S Pen با شماره مدل EJ-PS928 عرضه شده و شناسه FCC آن A3LEJPS928 است. طراحی دستگاه نیز در اسناد FCC آشکار شده است و طراحی آن مشابه قلم S Pen ای است که با Galaxy S24 Ultra عرضه شد. این قلم نیز دارای نوک تیز و از جنس پلاستیک، یک خمیدگی در بالا و یک دکمه است. اتصال بلوتوث LE برای حرکات قلم نیز فراهم شده است و موقعیت آنتن بلوتوث LE در تصویر زیر نشان داده شده است.

Samsung Galaxy S24 Ultra S Pen FCC Certification

در تصویر بالا می‌توان قلم S Pen را در رنگ خاکستری مشاهده کرد، اما احتمالاً در رنگ‌های دیگر نیز در دسترس خواهد بود. براساس اسناد FCC، بازه فرکانس آن ۲۴۰۲ – ۲۴۰۸ مگاهرتز است، در حالی که قدرت خروجی RF حداکثر آن ۱.۰۸۲ میلی وات است. مشخص نیست آیا قلم S Pen دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است یا خیر.

از گلکسی اس ۲۴ اولترا انتظار می‌رود دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2x با یک طراحی تقریباً تخت باشد. گفته شده است که از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 مخصوص گلکسی سامسونگ استفاده می‌کند، همچنین دارای ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و بلندگوهای استریو است. احتمالاً غول سری گلکسی اس 24 دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین، احتمالاً از اتصال دوطرفه از طریق ماهواره برای پیامک و تماس‌های اضطراری استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی قلم S Pen گلکسی S24 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر