coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا لو رفت؛ این احتمالا طراحی نهایی خواهد بود

طبق گزارش‌های اخیر، سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی اس 24 را در ژانویه 2024 معرفی کند و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، تقریبا هر روز اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. به‌تازگی، اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا به بیرون درز کرده است.

زمان رونمایی سری گلکسی S24 سامسونگ احتمالا 17 ژانویه 2024 (27 دی) خواهد بود. در جدیدترین گزارش‌ها به پیش‌سفارش و تاریخ فروش پرچمداران آینده نیز اشاره شده است. شایعات اخیر، اطلاعات زیادی از گلکسی S24، گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 Ultra را فاش کرده‌اند. در تصاویر جدید Galaxy S24 Ultra هم شاهد طراحی ظاهری این موبایل هوشمند هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا

در اولین تصاویر زنده، ظاهر Galaxy S24 Ultra دیده می‌شود. گرچه این تصاویر خیلی زودتر از تاریخ عرضه فاش شدند؛ اما یک نگاه اجمالی واضح را ارائه می‌دهند.

تصاویر زنده گلکسی اس 24 اولترا، رندرهایی را که قبلاً از این گوشی هوشمند فاش شده بود، تأیید می‌کنند. در تصاویر منتشر شده می‌بینیم که ابعاد گوشی در دست کاربر بزرگ است و نسبت تصویر وسیع‌تری هم دارد. S24 اولترا احتمالا با طراحی جعبه‌ای عرضه می‌شود و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست این گوشی قرار دارند.

اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا

پنل پشتی اس 24 دارای سه سنسور دوربین است که به صورت عمودی چیده‌ شده‌اند. یک سنسور اضافی و یک جزء پنجم به‌همراه یک واحد فلاش LED هم در پنل پشتی دیده می‌شوند.

تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا یک صفحه نمایش تخت با یک بریدگی سوراخ پانچ کوچک در راستای مرکز را نشان می‌دهند. گرچه در این تصاویر، صفحه نمایش صاف دیده می‌شود، با این حال، کاملاً مسطح نیست. چون به گفته‌ی Onleaks که قبلا مقایسه‌ای را بین S24 Ultra و S23 Ultra به اشتراک گذاشته بود، گلکسی اس 24 اولترا نسبت به اس 23 اولترا، خمیدگی کمتری دارد.

با نگاه دقیق‌تر به یکی از تصاویر، قلم S را می‌بینیم که از شیار گوشی بیرون زده است. البته ممکن است این قسمت در طراحی نهایی اصلاح شود. این تصاویر همچنین وجود آنتن UWB را تایید می‌کنند.

پیش از این گزارش شده بود که Samsung Galaxy S24 Ultra همان صفحه نمایش 6.8 اینچی نسل قبلی را حفظ خواهد کرد، اما حاشیه آن کاهش یافته و در نتیجه باریک‌ترین حاشیه را در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند خواهد داشت. در تصاویر زنده، گلکسی S24 اولترا در رنگی مایل به خاکستری دیده می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر