coinex
otetmarket
propification.com

10 مورد از خاص‌ترین لوازم های جانبی سامسونگ

لوازم جانبی سامسونگ برای همه کاربرانی که از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند لازم است. برخی از کاربران تنها از لوازم جانبی ضروری مانند قاب، گلس و شارژر استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر به‌دنبال لوازم جانبی خاص‌تری هستند.

اگر به‌دنبال خاص‌ترین لوازم های جانبی سامسونگ می‌گردید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

در این‌جا 10 مدل از لوازم جانبی سامسونگ که خاص و منحصر‌به‌فرد هستند معرفی می‌شود.

شارژر وایرلس دوکاره اصلی سامسونگ 15 وات Samsung Wireless Charger Duo EP-P5400))

شارژر وایرلس دوکاره اصلی سامسونگ یک لوازم جانبی سامسونگ است که به شما امکان شارژ هم‌زمان دو دستگاه را می‌دهد (سمت راست گوشی و سمت چپ ساعت و هندزفری). این شارژر اصلی، دارای یک فن داخلی برای خنک نگه‌داشتن دستگاه‌ها در هنگام شارژ‌شدن است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند (فناوری شارژ سریع PD با شدت جریان 15 وات).

این شارژر با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های سامسونگ و سایر دستگاه‌های دارای گواهی Qi سازگار است. ابعاد آن 16.4*91*156 بوده و 170 گرم وزن دارد. شما می‌توانید گوشی، ساعت هوشمند و هندزفری خود را با آن شارژ کنید.

پک اصلی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ Samsung Note Package Galaxy Z Fold 3 5G))

پک گلکسی زد فولد 3 سامسونگ بسته‌ای است که شامل قاب، آداپتور و قلم گوشی زد فولد می‌شود. همه قطعات موجود در این پک کاملا اورجینال هستند و به‌شکل اختصاصی برای زد فولد طراحی شده‌اند.

کیف داخل پک از جنس چرم و هوشمند است و طوری طراحی شده که تمام قسمت‌های گوشی را در برگرفته و مانع آسیب و ضربه به بدنه می‌شود.

قلم اورجینال، کاملا ظریف است و می‌توان آن را در محفظه اختصاصی پشت کیف که برای قلم طراحی شده است، قرار داد. قلم با ابعاد 7.4*132.1*7.7 میلی‌متر ارائه شده و کمتر از 7 گرم وزن دارد.

آداپتور اصلی نیز از تکنولوژی شارژر سریع PD 3.0 PPS. 25W پشتیبانی کرده و شدت جریانی معادل با شدت جریانی برابر با 25 وات را ارائه می‌کند.

این پک لوازم جانبی سامسونگ به‌شکل یک‌جا ارائه می‌شود.

10 مورد از خاص‌ترین لوازم های جانبی سامسونگ

کیبورد بی سیم سامسونگ با قابلیت اتصال هم‌زمان به سه دستگاه Samsung Trio 500 Smart Keyboard) EJ-B3400)

صفحه کلید هوشمند Samsung Trio 500 EJ-B3400 یکی از لوازم جانبی سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد با کارایی بیشتری در دستگاه سامسونگ خود تایپ کنید. از اتصال بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با حداکثر سه دستگاه مختلف جفت شود. این صفحه کلید دارای طراحی جمع‌و‌جور و باریکی است که حمل آن را آسان می‌کند. منبع انرژی آن دو باتری قلمی AAA است و 78 کلید دارد.

شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ Samsung Wireless Charger Trio EP-P6300TBEGWW))

شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ یکی از لوازم جانبی سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد تا سه دستگاه را هم‌زمان شارژ کنید. دارای طراحی زیبا و جمع‌و‌جور است که حمل آن را آسان می‌کند. این شارژر از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و سه چراغ ال‌ای‌دی برای نمایش شارژ دارد. این دستگاه حداکثر جریان خروجی 9 وات را ارائه کرده و با یک کابل تایپ سی با طول یک متر ارائه می‌شود.

کیف کلاسوری اصلی تبلت گلکسی اس 7 و اس 8 سامسونگ Samsung EF-ZX800 GALAXY TAB) S8+/S7 Cover Case)

کیف کلاسوری اصلی تبلت گلکسی اس 7 و اس 8 سامسونگ یک قاب محافظ است که متناسب با Samsung Galaxy Tab S8+ و S7 طراحی شده است. این لوازم جانبی سامسونگ در مقابل خط‌و‌خش، ضربه و افتادگی از تبلت محافظت کرده و در عین حال امکان دسترسی آسان به تمام پورت‌ها و دکمه‌های دستگاه را فراهم می‌کند. همچنین، دارای قسمتی برای قرار‌دادن قلم است و از شارژ قلم نیز پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک سوپر فست شارژ یو اس بی و تایپ سی 25 وات سامسونگ Samsung EB-P5300 Battery Pack) QC2.0 PD3.0 25W)

این پاوربانک قابل حمل، یکی از لوازم جانبی سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های خود را در حال حرکت شارژ کنید. این دستگاه دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت است که برای شارژ چندین بار دستگاه شما کافی است. این پاوربانک از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند (حداکثر توان خروجی 25 وات) و می‌تواند هم‌زمان سه دستگاه را شارژ کند. با این حال، باید در نظر بگیرید که توان خروجی بین دستگاه‌ها تقسیم می‌شود. همچنین، دارای یک صفحه نمایش LED داخلی است که عمر باتری باقیمانده پاوربانک را نشان می‌دهد.

هولدر شارژر وایرلس خودرو اصلی سامسونگ Samsung EP-H5300 Wireless Car Charger))

شارژر بی‌سیم خودرو EP-H5300 یکی از لوازم جانبی خودرو است که به شما امکان می‌دهد دستگاه سامسونگ خود را در حین حرکت به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید. دارای یک گیره محکم و قابل تنظیم است که به‌طور ایمن دستگاه شما را نگه می‌دارد و یک فن داخلی که به جلوگیری از گرم‌شدن بیش از حد دستگاه کمک می‌کند. این شارژر خودرو از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، که هم یک شارژر است و هم نقش یک هولدر را بازی می‌کند.

شارژر فندکی دو پورت سامسونگ (Samsung Dual Car Charger EP-L5300 adaptateur)

شارژر فندکی دو پورت سامسونگ یکی از لوازم جانبی سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد تا دو دستگاه را به‌طور هم‌زمان در داخل خودرو شارژ کنید. دارای دو درگاه خروجی USB-A و USB-C است و شدت جریان خروجی 30 آمپر را ارائه می‌دهد. از استانداردهای PD, QC وafc بهره برده و با کابلی به طول 1 متر ارائه می‌شود.

کیف کلاسوری کیبورد‌دار تبلت اس 7 و اس 8 سامسونگ
کیف کلاسوری کیبورد‌دار تبلت اس 7 و اس 8 سامسونگ

کیف کلاسوری کیبورد‌دار تبلت اس 7 و اس 8 سامسونگ Samsung Folder bag with keyboard S7/S8) tablets EF-DT870)

کیف کلاسوری کیبورد‌دار تبلت اس 7 و اس 8 سامسونگ یک قاب محافظ است که متناسب با تبلت‌های Samsung Galaxy S7 و S8 طراحی شده است. دارای صفحه کلید جداشدنی است که به شما امکان می‌دهد از تبلت خود مانند لپ‌تاپ استفاده کنید و طراحی محکم و بادوام دارد که در برابر خط‌و‌خش، ضربه و افتادگی مقاوم است. این کیس همچنین، دارای پایه داخلی است که به شما امکان می‌دهد بدون در دست‌گرفتن تبلت از آن استفاده کنید.

اگر قصد خرید این لوازم جانبی سامسونگ را دارید و یا می‌خواهید سایر لوازم جانبی خاص سامسونگ را دیده و آن‌ها را به‌شکل آنلاین خریداری کنید، می‌توانید به سایت جانبی مراجعه نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر