;
coinex

قابلیت عکس حذف شونده واتساپ در دسترس کاربران ویندوزی قرار گرفت

قابلیت عکس حذف شونده واتساپ برای کاربران نسخه ویندوز این پیام‌رسان منتشر شد. اما این ویژگی که یک ویژگی امنیتی است، فعلاً یک محدودیت دارد. در ادامه نوشته  با تکراتو همراه باشید.

قابلیت عکس حذف شونده واتساپ یا همان عکس یکبار مصرف برای کاربران نسخه ویندوزی این پیام‌رسان محبوب در دسترس قرار گرفت. واتساپ مدتهاست که در تلاش برای افزودن ویژگی‌های مختلف به خصوص ویزگی‌های امنیتی در اپلیکیشن پیام‌رسان خود است. چندوقت پیش ویژگی کد مخفی قفل کردن چت‌های خصوصی به واتس اپ اضافه شد و حالا نسخه ویندوز واتساپ به ویژگی ارسال عکس و ویدئوی یکبار مصرف تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: به اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام به زودی ممکن می‌شود

قابلیت عکس حذف شونده واتساپ برای ویندوز منتشر شد

شاید برایتان پیش آمده باشد که مجبور به ارسال تصاویر برای افرادی می‌شود که نمی‌خواهید آن تصاویر در گالری ذخیره شده یا مخاطب به آن دسترسی داشته باشد. پیش‌تر تلگرام با معرفی ویژگی ارسال تصاویر یکبار مصرف این مشکل را برطرف کرد. حال باخبر شدیم که این ویژگی برای واتساپ در نسخه ویندوز نیز منتشر شده است. لازم به ذکر است که ویزگی مورد بحث پیش‌تر برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون در دسترس قرار گرفته بود.

گفتنی‌ست که ویزگی حاضر ابتدا در سال 2022 برای ویندوز منتشر و سپس بدلیل بدلیل نگرانی‌های حریم خصوصی از دسترس خارج شد. اما بار دیگر این ویژگی برای کاربران ویندوزی واتساپ در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت عکس حذف شونده واتساپ برای ویندوز منتشر شد

اما باید توجه داشته باشید که کارکرد نسخه دسکتاپ واتساپ با نسخه موبایلی متفاوت است. در نسخه ویندوز کاربر فقط می‌تواند پیام‌ها حذف‌شونده را ارسال کند و قادر به مشاهده ‌پیام‌های دریافتی این چنینی نخواهید بود. علت کار نیز برمی‌گردد به ابزاراهای دور زننده این ویژگی مانند اسکرین شات.

به‌روزرسانی جدید واتساپ برای ویندوز شامل یک ویژگی جدید دیگر نیز می‌شود. این ویژگی امکان برقراری تماس طبق شماره تلفن را برای کاربران فراهم می‌کند. یعنی برای تماس گرفتن نیازی به ذحیره شماره تلفن جدید نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت ارسال پیام های یکبار مصرف در نسخه ویندوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر