;
coinex

به اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام به زودی ممکن می‌شود

به‌زودی قابلیت به اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام ممکن می‌شود و از این پس، به‌راحتی می‌توانید استاتوس‌های خود را در استوری اینستاگرام منتشر کنید.

واتس‌اپ به طور معمول به ویژگی‌های جدید دیرتر از رقبا مجهز می‌شود، اما به نظر می‌رسد که این پیام‌رسان قصد دارد استاتوس‌ها را با استوری‌های اینستاگرام یکپارچه کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که با چند کلیک، محتوای خود را در اینستاگرام منتشر کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام

طبق اخبار منتشر شده، به‌زودی کاربران قادر خواهند بود استاتوس‌های خود را به صورت مستقیم در استوری اینستاگرام منتشر کنند. اگرچه واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام‌رسان در جهان است، اما گاهی اوقات برای اضافه‌کردن ویژگی‌ها از سایر رقبایی مانند تلگرام به شدت عقب می‌ماند. با این حال، واتس‌اپ از مزیت استفاده از امکانات شرکت مادر خود برخوردار است.

به اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام

هنوز به طور کامل مشخص نیست که چرا متا این قابلیت را برای به‌اشتراک‌گذاری استاتوس‌های واتس‌اپ در اینستاگرام ارائه می‌دهد، اما پس از به‌روزرسانی به نسخه بتای 2.23.25.20 در پلی‌استور، کاربران گزینه جدیدی برای ارتباط با حساب اینستاگرام خود پیدا کردند. این گزینه جدید در تنظیمات و در بخش Status Privacy قرار دارد و به شما امکان می‌دهد استاتوس‌های واتس‌اپ را مستقیماً در حساب اینستاگرام خود به‌صورت استوری‌ منتشر کنید. البته این ویژگی هنوز در دست توسعه بوده و احتمالاً در به‌روزرسانی‌های آتی منتشر خواهد شد.

این یکپارچه‌سازی بین دو پیام‌رسان محبوب می‌تواند واتس‌اپ را از رقبای دیگر متمایز کند و به کاربران امکان می‌دهد محتوای خود را به‌صورت اتوماتیک در چندین پلتفرم منتشر کنند. با این حال، اگر مخاطبان شما در هر دو پیام‌رسان باشند، این ویژگی ممکن است برایتان مفید نباشد. البته جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی هنوز در دسترس نیست و باید منتظر انتشار عمومی آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت به اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: wabetainfo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر