;
coinex

هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine در نسخه تحت وب منتشر خواهد شد

متا از انتشار نسخه تحت وب هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine خبر داد. حالا این دستیار هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

همان‌طور که می‌دانید متا در سپتامبر سال جاری از دستیار مجازی Meta AI مجهز به هوش مصنوعی مولد خود برای اپلیکیشن‌های اینستاگرام، مسنجر و واتساپ رونمایی کرد. این ربات چت ابزاری به نام Imagine داشت که می‌توانست از پیام‌های متنی تصاویر مرتبط با آنها را تولید کند. این شرکت در ماه گذشته Meta AI و Imagine را در دسترس عموم قرار داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه تحت وب هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine

متا به تازگی اعلام کرده است که در حال گسترش و توسعه ابزار Imagine در خارج از چت بات است و قصد دارد که آن را به یک ابزار مستقل تبدیل کند. متا می‌گوید که به زودی Imagine در وب‌سایت immagine.meta.com قرار خواهد گرفت و افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت به آن دسترسی داشته باشند.

هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine

این شرکت، ابزار مستقل جدید خود را Imagine with Meta AI نامیده است. برای استفاده از این هوش مصنوعی کاربردی، کافی است که به وب‌سایت ذکر شده در بالا مراجعه کرده و با توصیف تصویر مدنظر خود در قالب یک پیام متنی داخل کادر توضیح و سپس فشردن دکمه Generate، تصویر دلخواه خود را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که پیش از پردازش متن نوشته شده، طبق درخواست سایت، باید از طریق حساب متا خود وارد پلتفرم شوید. پس از انجام این کار، بر اساس توضیحاتی که ارائه کرده‌اید، چهار تصویر ایجاد می‌شود و شما می‌توانید تصویری که بیشترین شباهت را به مدل مورد نظر دارد، انتخاب کنید. در حال حاضر Imagine تنها در دسترس کاربران ساکن ایالات متحده قرار گرفته است.

جالب است بدانید که متا برای آموزش Imagine از 1.1 میلیارد تصویر استفاده کرده است. در واقع Imagine with Meta AI توسط Emu (مدل پایه تصویر) پشتیبانی می‌شود و متا در یک پست توضیح داد که این مدل پایه با استفاده از 1.1 میلیارد تصویر آموزش داده شده است.

بر اساس گزارشی از رویترز، این تصاویر از میان عکس‌های عمومی موجود در فیسبوک و اینستاگرام انتخاب شده‌اند. متاسفانه اشکال کار این هوش مصنوعی، اضافه شدن یک واترمارک در قسمت پایین سمت چپ تصاویر است که خیلی سریع مشخص می‌کند این تصاویر ساختگی بوده و به دست Imagine تولید شده است. با این حال متا گفته است که به زودی با به‌روزرسانی Imagine گزینه واترمارک نامرئی را به آن اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هوش مصنوعی تولید تصویر Imagine چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر