;
coinex

اپل به‌زودی نسل جدید آیپد و مک‌ بوک ایر با تراشه M3 را معرفی می‌کند

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی، آیپدهای خود را با هدف فروش بیشتر بروزرسانی کند. همچنین، احتمالاً در مارس 2024، نسل جدید مک‌ بوک ایر با تراشه M3 معرفی خواهد شد.

در سال 2022، اپل تغییراتی در طراحی مک‌بوک ایر ایجاد کرد و در سال جاری، نسخه بزرگتر آن یعنی مک‌بوک ایر 15 اینچی را معرفی کرد. حالا، طبق گزارش بلومبرگ، اپل در ابتدای سال 2023، نسل جدید این مک‌بوک ها را معرفی خواهد کرد، اما طراحی آن‌ها تغییر نخواهد کرد و تمرکز اصلی بر روی تراشه 3 نانومتری M3 خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسل جدید آیپد و مک‌ بوک ایر با تراشه M3

به گفته “مارک گرمن”، خبرنگار بلومبرگ، اپل همچنین در حال توسعه macOS 14.3 است که احتمالاً در ژانویه یا فوریه 2024 منتشر خواهد شد. منتشر کردن مک‌بوک ایر M3 هم احتمالاً در ماه مارس انجام می‌شود و اپل این دو محصول را همزمان با نسخه جدید macOS معرفی خواهد کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که برنامه‌های بزرگی برای به‌روزرسانی آیپدها در اوایل سال 2024 در اپل وجود دارد. این شرکت قصد دارد تا اوایل سال آینده میلادی نسل جدیدی از آیپد ایر و آیپد پرو را با تغییرات چشمگیر معرفی کند. افزایش فروش آیفون باعث شده است تا اپل به دنبال بروزرسانی محصولات دیگر خود باشد.

اپل برای اولین بار قصد دارد دو نسخه جدید از آیپد پرو را معرفی کند. این دو نسخه شامل یک نسخه با نمایشگر 10.9 اینچی و یک نسخه دیگر با نمایشگر 12.9 اینچی هستند. با این حال، علیرغم اینکه از یک نمایشگر 12.9 اینچی استفاده شده است، محصول جدید اپل آیپد پرو ارزان‌تر از آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی خواهد بود.

اپل در سال 2024 برنامه دارد که آیپد پرو خود را با یک پنل OLED مجهز کند. این نوع نمایشگر که تا به امروز در آیفون و اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار به دنیای تبلت‌های اپل وارد می‌شود. طبق گزارش‌ها، آیپد پرو 2024 با یک تراشه M3 عرضه خواهد شد که در عملکرد گرافیکی خود از چیپ M2 قدرتمندتر عمل می‌کند. همچنین، اپل قصد دارد که در سال آینده نسخه جدیدی از آیپد مینی خود را عرضه کند، اما جزئیات بیشتری درباره زمان عرضه این محصول موجود نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسل جدید آیپد و مک‌ بوک ایر با تراشه M3 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر