;
coinex

احتمالا ایده توسعه مودم 5G اختصاصی اپل برای همیشه کنار گذاشته شود

ظاهرا ایده توسعه مودم 5G اختصاصی اپل دیگر در اولویت‌های این شرکت نیست و اهالی کوپرتینو می‌خواهند تمرکز خود را بر روی توسعه محصولات دیگر بگذارند.

اپل پردازنده‌های سفارشی خود را برای موبایل و سایر دستگاه‌های خود طراحی می‌کند، اما این شرکت همچنان مجبور است مودم‌های 5G را از تامین‌کنندگان دیگر تهیه کند. حتی زمانی گزارش شده بود که این شرکت ممکن است به دنبال تهیه مودم‌های 5G از سامسونگ باشد. اپل اخیراً مودم‌های 5G را از کوالکام برای آیفون‌های خود تهیه کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ایده توسعه مودم 5G اختصاصی اپل در هاله‌ای از ابهام است

برای مدتی طولانی گزارش شده بود که اپل روی توسعه مودم 5G خود کار می‌کند. با این حال، باید بگوییم که احتمالا ممکن است اپل به طور کامل از این ایده دست کشیده باشد.

انتظار می‌رفت که مودم 5G خود اپل با نسل چهارم آیفون SE عرضه شود. شایعه ای از کره حاکی از آن است که از آنجایی که اپل اکنون سرمایه‌گذاری‌های خود را در بخش توسعه مودم ساده می‌کند، ممکن است ایده ساخت مودم‌های 5G را کنار بگذارد.

مودم 5G اختصاصی اپل

اگر این واقعاً درست باشد، به این معنی است که اپل در این تلاش ضرر قابل توجهی متحمل می‌شود، با توجه به این واقعیت که در سال 2019 یک میلیارد دلار برای تصاحب کسب و کار مودم اینتل پرداخت کرد. این معامله مهمی بود که در آن اپل کل تجارت و بیش از 2000 کارمند را به دست آورد که قبلا روی مودم در اینتل کار کرده بودند.

همچنین کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد که چرا اپل با توسعه مودم 5G دست و پنجه نرم می‌کند. اپل اکنون سال هاست که چیپست‌های پیشرفته خود را طراحی می‌کند. تخصص توسعه در این شرکت کم نیست و با داشتن کل تجارت مودم اینتل، این شرکت مطمئناً می‌تواند یک مودم 5G بسازد.

شاید این شرکت به زمان بیشتری نیاز داشته باشد تا روی جنبه‌های خاصی که مربوط به ادغام مودم 5G سفارشی جدید خود با دستگاه‌های خود است، کار کند. با این حال باید بیشتر منتظر بمانیم و ببینیم که آیا واقعا کوپرتینویی‌ها ایده توسعه مودم 5G اختصاصی خود را برای همیشه کنار خواهند گذاشت یا صرفا مسئله زمان مطرح است و ممکن است زمانی، شاهد خودکفایی این شرکت در توسعه این مودم‌ها نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد احتمال توقف توسعه مودم 5G اختصاصی اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر