;
coinex

برندگان جایزه اپ استور 2023 مشخص شدند ؛ هوش مصنوعی مولد، ترند سال شد

شرکت اپل برندگان جایزه اپ استور 2023 را اعلام کرده است. در این لیست پس از مشخص شدن برندگان اپ‌استور، هوش مصنوعی مولد به عنوان ترند سال اعلام شد.

اپ استور App Store یک سکوی رایانش توزیع نرم‌افزار دیجیتال برای IOS است که توسعه و نگه‌داری آن توسط شرکت اپل انجام می‌شود. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد که نرم‌افزار مورد نظر را جستجو و بارگیری کنند. اکنون اپل لیست بهترین بازی ها و اپلیکیشن های اپ استور را اعلام کرده‌ است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برندگان جایزه اپ استور 2023 مشخص شدند

بر اساس لیست اعلام شده توسط اپل AllTrails اپلیکیشن برتر سال آیفون و Photomator اپلیکیشن سال مک معرفی شده است. Honkai: Star Rail هم به عنوان بهترین بازی آیفون شناخته شده است. در ادامه  لیست برندگان اپ استور را مشاهده خواهید کرد.

بهترین اپلیکیشن‌های اپ استور در سال 2023:

بهترین بازی‌های اپ استور در سال 2023:

بهترین بازی‌های اپ استور در سال 2023

برندگان تاثیر فرهنگی

تیم کوک مدیر عامل اپل، خلاقیت و نوآوری توسعه‌دهندگان اپ استور را طی بیانیه‌ای موسوم به «غول فناوری» تحسین کرد و نوشت: «تماشای راه‌هایی که توسعه‌دهندگان با کمک آن‌ها به ساخت برنامه‌ها و بازی‌های باورنکردنی ادامه می‌دهد، بسیار الهام‌بخش است. برندگان امسال پتانسیل نامحدود توسعه‌دهندگان برای زنده‌کردن دیدگاه‌های خود، ایجاد برنامه و بازی‌هایی با نبوغ قابل‌توجه، کیفیت استثنایی و مأموریت‌های هدفمند را نشان می‌دهند .»

شرکت اپل هوش مصنوعی مولد را ترند سال اعلام کرد و در بیانیه‌ای این موضوع را این‌طور بیان می‌کند: «اپلیکیشن‌ها بازتابی از فرهنگ هستند و در سال 2023، هوش مصنوعی مولد، علاوه بر تکامل، تخیل جمعی از کاربران را تسخیر کرد. اپلیکیشن‌ها در طول سال به روش‌های مختلفی شروع به ادغام با هوش مصنوعی کرده‌اند. هرچند بسیاری از ویژگی‌های آن هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند، اما به کاربران این فرصت را می‌دهند تا عملکرد این فناوری را از نزدیک ببینند و درباره مزایا و خطرات آن به نتیجه‌گیری برسند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برندگان جایزه اپ استور 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر