;
coinex

ماندگاری شارژ مک بوک پرو M3 به 22 ساعت می‌رسد!

ماندگاری شارژ مک بوک پرو M3 به لطف پردازنده جدید و سه نانومتری اپل به طرز خیره‌کننده‌ای قابلیت شارژدهی تا 22 ساعت را دارد.

مدل‌های جدید MacBook Pro که اپل اخیرا معرفی کرد، از چیپ M3 با فناوری 3 نانومتری اپل استفاده می‌کنند که باعث بهبود قابل توجهی در عمر باتری شده است. طبق گفته اپل، این مدل‌های جدید “بیشترین عمر باتری در یک مک” را ارائه می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ماندگاری شارژ مک بوک پرو M3 به 22 ساعت می‌رسد!

مدل 14 اینچی MacBook Pro با چیپ M3، حالا تا 22 ساعت در حالت تماشای فیلم با برنامه Apple TV و تا 15 ساعت در حالت وبگردی دوام می‌آورد. این مدل دارای باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 70 وات-ساعت است.

مدل‌های 14 اینچی MacBook Pro با چیپ‌های M3 Pro و M3 Max، تا 18 ساعت در حالت تماشای فیلم با برنامه Apple TV و تا 12 ساعت در حالت وبگردی دوام می‌آورند. مدل‌های 14 اینچی M3 Pro و M3 Max دارای باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 72.4 وات-ساعتی هستند.

ماندگاری شارژ مک بوک پرو M3 به 22 ساعت می‌رسد!

در سمت دیگر، مدل‌های 16 اینچی MacBook Pro با چیپ‌های M3 Pro و M3 Max، تا 22 ساعت در حالت تماشای فیلم با برنامه Apple TV و تا 15 ساعت در حالت وبگردی دوام می‌آورند. مدل‌های 16 اینچی M3 Pro و M3 Max دارای باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 100 وات-ساعت هستند.

مدل‌های 14 اینچی MacBook Pro با آداپتور برق USB-C 96 واتی (مدل‌های M3 Pro و Max با یکی از این آداپتورها عرضه می‌شوند در حالی که مدل M3 با آداپتور 70 واتی عرضه می‌شود) و مدل‌های 16 اینچی MacBook Pro با آداپتور برق USB-C 140 واتی قابل شارژ سریع هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لپ‌تاپ‌های جدید اپل، ماندگاری شارژ مک بوک پرو M3 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر