;
coinex

تاریخ رونمایی گلکسی A25 فایوجی مشخص شد

اخیرا گزارش‌های جدیدی در سطح اینترنت منتشر شده که تاریخ رونمایی گلکسی A25 فایوجی را لو می‌دهد. این گوشی به زودی و تا پیش از کریسمس به بازار عرضه خواهد شد.

شب گذشته بود که لیست رسمی مشخصات گلکسی A25 5G لو رفت و اکنون تاریخ رونمایی احتمالی این دستگاه نیز مشخص شده است. در کنار این اطلاعات، قیمت احتمالی گوشی نیز اعلام شده که با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد. در ادامه زمان عرضه این گوشی هوشمند ارزان‌قیمت را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ رونمایی گلکسی A25 فایوجی

به گفته یک خرده‌فروش سوئیسی به نام Digitec و به گزارش وب‌سایت خبری Gizmochina، عرضه گلکسی A25 5G از تاریخ 18 دسامبر آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که قیمت این گوشی در سوئیس برابر 279 فرانک (معادل 320 دلار/ 300 یورو) خواهد بود.

تاریخ رونمایی گلکسی A25 فایوجی

قیمت و تاریخ منتشر شده با افشاگری‌های ماه قبل کاملا تطابق دارد و احتمالا مربوط به نسخه 6/128 گیگابایتی این گوشی می‌شود. همان‌طور که می‌دانید یک نسخه 8/256 گیگابایتی نیز از این دستگاه وجود دارد اما هنوز قیمت آن مشخص نیست.

با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی ممکن است در روزهای آینده در چندین بازار (احتمالا کشورهای اروپایی) عرضه شود. خالی از لطف نیست که در ادامه مروری بر طراحی و مشخصات گلکسی A25 فایوجی داشته باشیم.

گلکسی A25 5G با دوربین‌های مجزای عمودی و قاب تخت، کاملا مشابه گوشی‌های دیگر سامسونگ به نظر می‌رسد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت تعبیه دوربین سلفی قرار خواهد گرفت.

قدرت این دستگاه از طریق تراشه اگزینوس 1280 تامین خواهد شد و سیستم نرم‌افزار نیز با رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا خواهد شد. سامسونگ در این دستگاه چهار ارتقا سیستم عامل و 5 سال به‌روزرسانی امنیتی را ارائه خواهد داد.

یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی وجود خواهد داشت که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در پنل جلو هم یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی وجود خواهد داشت.

از دیگر مشخصات قابل توجه Galaxy A25 5G می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت فایوجی، وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.1، GNSS ،NFC، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسلات کارت حافظه MicroSD، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و رنگ‌بندی مشکی، آبی و زرد اشاره کرد. قابل ذکر است که در جعبه این گوشی تنها یک کابل وجود دارد و خبری از آداپتور 25 واتی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ رونمایی گلکسی A25 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را رد بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر