;
coinex

سامسونگ قیمت سنسورهای دوربین ISOCELL را افزایش خواهد داد

احتمالا سامسونگ تصمیم به افزایش قیمت سنسورهای دوربین ISOCELL خود بگیرد و به تبع آن شاهد افزایش قیمت تمام شده در برخی از مدل‌ها باشیم.

بخش System LSI شرکت سامسونگ دومین تولیدکننده‌ی حسگر دوربین موبایل در جهان است و حسگرهای دوربین آن در چندین گوشی هوشمند، از جمله دستگاه‌های Galaxy خود سامسونگ استفاده می‌شود. اگرچه شرکت قصد دارد با سونی رقابت کند و سهم بازار خود را گسترش دهد، اما گزارشات حاکی از افزایش قیمت سنسورهای دوربین ISOCELL سامسونگ است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت سنسورهای دوربین ISOCELL

طی گزارش جدید، قیمت CIS (حسگرهای تصویر دوربین) سامسونگ از سال آینده به طور میانگین 25 درصد افزایش خواهد یافت. برخی حسگرهای دوربین ممکن است با افزایش قیمت 30 درصد یا بیشتری روبه‌رو شوند و این ممکن است به افزایش قیمت قطعات دوربین مرتبط باشد. تقاضا برای گوشی‌های هوشمند در دو سال گذشته پس از شیوع بیماری کووید-۱۹ کاهش یافته بود. با این حال، تقاضا برای گوشی‌های هوشمند در سال آینده افزایش خواهد یافت و این نیز به افزایش فروش حسگرهای دوربین منجر خواهد شد. همچنین افزایش قیمت حسگرهای دوربین ممکن است منجر به سود بیشتری برای سامسونگ شود.

قیمت سنسورهای دوربین ISOCELL

به نظر می‌رسد افزایش قیمت اصلی حسگرهای دوربین ISOCELL با وضوح بالا خواهد بود. این شامل مدل‌هایی با وضوح 32 مگاپیکسل یا بالاتر است. از آنجا که اکثر گوشی‌های هوشمند از حسگرهای با وضوح بالا برای دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو استفاده می‌کنند، سامسونگ ممکن است اطمینان داشته باشد افزایش قیمت حسگرهای خود تأثیری بر فروش آنها نخواهد داشت.

برندهای موبایل چینی بسیاری از حسگرهای 200 مگاپیکسلی سامسونگ را برای دوربین‌های اصلی گوشی‌های میان‌رده خود استفاده می‌کنند، حسگرهای 32 مگاپیکسلی یا 50 مگاپیکسلی برای دوربین‌های تله‌فوتو و حسگرهای 50 مگاپیکسلی یا 64 مگاپیکسلی برای دوربین‌های زاویه‌ی بزرگ. بر اساس گزارش‌ها، ویوو از حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ برای دوربین تله‌فوتو گوشی Vivo X100 Pro+ استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت سنسورهای دوربین ISOCELL چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر