;
coinex

لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا معرفی شد؛ گاو خشگین جدید یک بوم نقاشی است!

لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا به عنوان جدیدترین محصول این کمپانی جذاب ایتالیایی معرفی شد. از ظاهرا این ابرخودرو برمی‌آید که یک بوم نقاشی به حرکت درآمده است.

لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا با طراحی خاص و منحصربه‌فرد توسط این کمپانی صاحب نام رونمایی شد. هرچه از قدرت و ظرافت طراحی این ابرخودرو حرف بزنیم بازهم کم گفته‌ایم؛ لامبورگینی برای رنگ خاص این خودرو، 18 روز زمان صرف کرده است و این‌چنین به ذهن می‌رسد که انگار طراحان آن یک بوم نقاشی پیدا کرده و هنر خود را بر روی آن پیاده‌سازی کرده‌اند. در ادامه با جزئیات طراحی لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا بیشتر آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی معرفی شد؛ لامبورگینی Revuelto با 1100 اسب بخار قدرت

لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا با طراحی خیره‌کننده رونمایی شد

لامبورگینی استراتو تابستان امسال به صورت سفارشی رونمایی شد. این خودرو از یک طراحی متفاوت با رنگی متفاوت معرفی شد که هنر این خودروساز ایتالیایی در طراحی خودرو را به خوبی نشان می‌داد. حال نوبت به معرفی یک خودرو سفارشی دیگر از این برند رسیده به نام «Lamborghini Revuelto Opera Unica» که جلوه‌ای دیگر از طراحی خودرو را به مخاطب عرضه می‌کند.

این خودرو منفاوت در رویداد هنری آرت باسل میامی بیچ 2023 معرفی شده است. براساس اعلام لامبورگینی، برای رنگ‌آمیزی بدنه لامبورگینی جدید بیش از 435 ساعت یعنی 18 روز زمان صرفه شده است. همچنین طراحی کابین رووئلتو اوپرا یونیکا نیز 220 ساعت زمان صرف شده است تا یک طراحی بدون نقص و متفاوت از یک ابرخودرو به نمایش گذاشته شود.

لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا با طراحی خیره‌کننده رونمایی شد

جلوی لامبورگینی Revuelto Opera Unica با رنگ بنفش تزئین شده و هرچه به سمت عقب پیش می‌رویم، رنگ مشکی غالب می‌شود. حس سیار بودن خودرو نیز در حالت سکون با کمک خط‌هایی با رنگ قرمز، نارنجی، آبی و زرد به مخاطب القا می‌شود.

Mitja Borkert، مدیر بخش طراحی لامبورگینی، Revuelto Opera Unica را یک بوم نقاشی توصیف می‌کند که به صورت دستی و با براش بر روی آن رنگ‌آمیزی شده تا حس پویایی و سرعت را القا کند.

لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا با طراحی خیره‌کننده رونمایی شد

فضای کابین لامبورگینی رووئلتو اوپرا یونیکا از چرم باکیفیت پوشیده شده است و ترکیبی از رنگ‌های بنفش Viola Acutus و مشکی Nero Ade نیز مانند آنچه که در طراحی خارجی دیدیم تزئین شده است. در بالای داشبورد نیز می‌توان نشان مخصوص 60ساله لامبورگینی را به خوبی مشاهده کرد. این نشان همچنین در بخش کناری درب‌ها و پشت صندلی‌ها نیز قابل مشاهده است.

رنگ‌آمیزی‌های متنوع و خاص این ابرخودرو در تمامی بخش‌های کابین وجود دارد و حتی دکمه استارت خاص لامبورگینی که از طراحی جت‌های جنگنده‌ بهره می‌برد نیز با این رنگ‌ها همخوانی دارد.

اما برخی ممکن است فکر کنند که فرم آیرودینامیک بدنه Revuelto Opera Unica به این طراحی نیازی ندارد. این طراحی و رنگ‌ها که البته بسیار خودرو را جذاب نشان می‌دهد، به عقیده خلیلی‌ها از آینده به حال سفر کرده است.

از ظاهر که بگذریم، بهتر است کمی هم از مشخصات فنی لامبورگینی روئلتر اپرا یونیکا بگوییم. این خوردو سوپراسپرت از یک موتور 6.5 لیتری هیبریدی 12 سیلندر که با سه موتور برقی نیز همراه شده است بهره می‌برد که مجموع قدرت 1001 اسب‌بخار را به خودرو اعطا می‌کند. این سوپراسپورت ایتالیایی می‌تواند تنها در 2.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرثانیه برسد و حداکثر سرعت آن نیز 247 کیلومتردرساعت اعلام شده است.

طبق اعلام لامبورگینی، رووئلتو اپرا یونیکا پس از اتمام نمایشگاه آرت باسل، تحیول خریدار خواهد شد. اما در مورد مالک و قیمت لامبورگینی روئلتر اپرا یونیکا هنوز اطلاعی در دست نیست، اما می‌تواند حدس زد این این هایپرکار بیش از 1 میلیون دلار قیمت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص Lamborghini Revuelto Opera Unica به عنوان ابرخودرو خاص لامبورگینی چیست؟ آیا شما نیز ار طراحی حرفه‌ای نو مثال‌زدنی این سوپراسپورت ایتالیایی متحیر شدید؟ لطفاَ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر