coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ دیسپلی اولین نمایشگر تاشو آیفون را تولید می‌کند

اولین نمایشگر تاشو آیفون احتمالا به دست غول فناوری کره‌ای، شرکت سامسونگ  و زیرمحموعه آن یعنی سامسونگ دیسپلی تولید خواهد شد.

گزارشات نشان می‌دهند که شرکت Samsung Display برای حفظ جایگاه برتر خود در بازار در تلاش است؛ زیرا فناوری‌های نمایشی پیشرفته قطعاً بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. اگرچه اپل هنوز دستگاهی با نمایشگر قابل انعطاف عرضه نکرده است، اما سامسونگ معتقد است که این اتفاق در آینده خواهد افتاد و در حال حاضر هدف خود را تبدیل شدن به تامین کننده اصلی اپل برای دستگاه‌های قابل انعطاف و نسل بعدی XR (واقعیت مجازی واقعی) قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین نمایشگر تاشو آیفون بدست سامسونگ تولید خواهد شد

به گفته رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ دیسپلی اخیراً تیم کسب‌وکار “A” خود را بازسازی کرده است که به عنوان مسئول توسعه فناوری‌های نمایشی متناسب با تقاضاها و استانداردهای اپل نقل قول شده است.

ناظران صنعت این تغییر ساختار نمایشگر سامسونگ را به عنوان شرکتی که برای آینده‌ای آماده می‌شود که در آن نمایشگرهای تاشو تبدیل به جریان اصلی شوند، تفسیر می‌کنند. این شرکت می‌خواهد با محبوبیت فناوری‌های جدید نمایشگر به رشد خود ادامه دهد.

اپل هنوز هیچ دستگاه قابل انعطافی را معرفی نکرده است، اما Samsung Display می‌خواهد نمایشگرهای قابل انعطاف را به عنوان منبع اصلی درآمد خود قرار دهد. البته این احتمال بسیار وجود دارد که کوپرتینویی‌ها روزی به فکر ساخت اولین آیفون تاشو بیوفتند، و با گذر زمان، سازنده آیفون حتماً به بازار دستگاه‌های قابل انعطاف خواهد پیوست. در آن زمان، Samsung Display آماده است تا به تقاضاهای اپل پاسخ دهد.

Galaxy Z Fold 5 review 60

در همین حال، احتمالاً اپل قبل از اینکه به سراغ نمایشگرهای قابل انعطاف سامسونگ برای آیفون تاشوی خود برود، هدست واقعیت ترکیبی خود را عرضه خواهد کرد. هدست Vision Pro که در ابتدای امسال معرفی شده است، باید در سال ۲۰۲۴ به عرضه جهانی برسد.

با این حال، Vision Pro از نمایشگر تولید شده‌ی سامسونگ استفاده می‌کند. این پنل، توسط سونی تأمین می‌شود و نه شرکت کره‌ای، و Samsung Display قصد دارد این وضعیت را تغییر داده و وارد زنجیره تامین اپل شود.

سونی اولین نمایشگرهای OLEDoS (OLED on Silicon) را از طریق Apple Vision Pro به صورت تجاری عرضه خواهد کرد، اما Samsung Display در حال حاضر تلاش می‌کند تا فناوری OLEDoS را برای هدست‌های XR توسعه دهد. ماه گذشته فاش شد که سامسونگ در همکاری با شرکت آلمانی Merck در حال کار بر روی فناوری OLEDoS است.

بخش تلفن همراه سامسونگ در حال توسعه هدست XR خود است که ممکن است در سال آینده به رقابت با Apple Vision Pro بپردازد. در همان زمان، هدست سامسونگ ممکن است سکوی پرتابی برای بخش نمایشگر آن باشد تا قابلیت‌های تولیدی خود را به‌عنوان تامین‌کننده بالقوه اپل به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آمادگی سامسونگ برای ساخت اولین نمایشگر تاشو آیفون چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر