;
coinex

ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد سامسونگ لو رفت

تصاویر منتشر شده از رابط کاربری One UI 6.1 نشان از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد سامسونگ دارد. با توجه به اینکه گلکسی S24 هنوز یک ماه تا رونمایی دارد، تقریباً تمام مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ منتشر شده است.

One UI 6.1، بر پایه اندروید ۱۴ توسعه یافته و احتمالاً در ابتدا بر روی گلکسی S24 عرضه خواهد شد و سپس به سایر گوشی‌های سری گلکسی گسترش می‌یابد. تا چند روز پیش، اولین قابلیت نرم‌افزاری One UI 6.1 که بر روی بهبود عملکرد باتری تمرکز داشت، منتشر شد و اکنون شاهد معرفی قابلیت‌های بیشتری برای این رابط کاربری هستیم.

یک نفر در شبکه اجتماعی ایکس اطلاعات و اسکرین‌شات‌هایی که مربوط به گوشی One UI 6.1 سامسونگ می‌شود را منتشر کرده است. یکی از این اطلاعات این است که این گوشی دارای یک ابزار برای ساخت والپیپرها است که با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند والپیپرهای مختلفی را بر اساس متن‌های ورودی تولید کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد سامسونگ

در قابلیت تولید والپیپر سامسونگ شما می‌توانید با وارد کردن نام سوژه و پس‌زمینه، منتظر تولید والپیپر شخصی‌شده خود باشید. اما، به‌جز این دو بخش، امکان شخصی‌سازی بخش‌های دیگر والپیپر وجود ندارد. در One UI 6.1 نیز، به نظر می‌رسد که می‌توانید به راحتی جلوه‌ی پرتره و آب‌و‌هوا را به تصویر اضافه کنید.

امکانات ویرایشگر عکس One UI 6.1 به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی با استفاده از قابلیت درگ و دراپ، مکان سوژه‌های عکس‌ها را تغییر دهید. به عنوان مثال، شما می‌توانید سوژه موجود در یک عکس را وارد عکسی دیگر کنید.

می‌توانید از امکانات گالری برای گسترش تصاویر استفاده کنید. به عنوان مثال ، می‌توانید تصاویر عمودی را به صورت افقی تغییر دهید و از هوش مصنوعی مولد سامسونگ برای پر کردن نواحی خالی استفاده کنید. ویرایشگر تصویر One UI 6.1 به شما این امکان را می‌دهد که هنگام نقاشی روی عکس‌ها یا اضافه‌کردن استیکر، از گزینه‌های Redo و Undo استفاده کنید.

سامسونگ قصد دارد نرم‌افزار Samsung Notes را با قابلیت هوش مصنوعی بهبود بخشد. این امکان باعث می‌شود که یادداشت‌های طولانی کاربر را خلاصه کرده و به صورت یک فهرست تیتروار ارائه کند. همچنین، Notes قادر خواهد بود که یادداشت‌های دست‌نویس کاربر را تشخیص داده و به متن تبدیل کند و این ویژگی‌ها با استفاده از هوش مصنوعی امکان‌پذیر می‌شود.

ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد سامسونگ
ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد سامسونگ

رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ، امکان ترجمه زنده تماس‌های صوتی را فراهم می‌کند. این قابلیت برای هر دو طرف در حال مکالمه فعال است. سامسونگ این قابلیت را چند هفته پیش معرفی کرد و اعلام کرد که ترجمه زنده مکالمات صوتی با استفاده از هوش مصنوعی اختصاصی Gauss انجام می‌شود.

این غول فناوری آسیایی قصد دارد که قابلیت Voice Focus را از طریق One UI 6.1 به گوشی‌های خود اضافه کند. این ویژگی در حال حاضر در برخی از مدل‌های گوشی میان رده و اقتصادی سامسونگ وجود دارد، اما با بهبود این رابط کاربری بهترین گوشی‌ها نیز این قابلیت را خواهند داشت.

One UI 6.1 سامسونگ قرار است یک قابلیت جدید به نام Adaptive Protection را ارائه دهد. این ویژگی برای افرادی مناسب است که گوشی خود را در شب‌ها شارژ می‌کنند. Adaptive Protection می‌تواند درصد شارژ را روی ۸۰٪ نگه دارد و با شروع به نزدیک شدن به زمان بیدار شدن کاربر ، شارژ را آغاز کند تا زمانی که کاربر بیدار شود ، باتری گوشی به ۱۰۰٪ شارژ شود. قابلیت Maximum Protection همچنین می‌تواند سقف ۸۰٪ شارژ باتری را تنظیم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر