coinex
راهنمای خرید تکراتو

تولید آیفون در هند ؛ هند و چین بیشترین سهم را در میان سازندگان آیفون خواهند داشت

اپل در نظر دارد که تولید آیفون در هند را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. به زودی یک چهارم کل تولید آیفون در هند انجام خواهد شد.

بر اساس مقاله چاپ شده در روزنامه Wall Street Journal، اپل قصد دارد طی دو تا سه سال آینده، وظیفه تولید یک چهارم آیفون‌های خود را به هند محول کند. این بدان معناست که سالانه بیش از 50 میلیون آیفون در هند ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تولید آیفون در هند

اگرچه هنوز هم کشور چین بزرگترین تولیدکننده آیفون در جهان است، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که اپل به دنبال تنش‌های فعلی ایالات متحده و چین، در پی تغییر وضعیت و تنوع بخشیدن به خط تولید خود است.

اگر به یاد داشته باشید، در سال‌های اخیر کشور هند در تولید آیفون به طور جدی از چین عقب بود، اما حالا این شرایط و اوضاع با سری آیفون 14 کمی تغییر کرده و ورق به نفع هند برگشته است.

تولید آیفون در هند

در گذشته تلاش‌های اپل برای افزایش تولید در هند به دلیل مخالفت اتحادیه‌های محلی با شیفت‌های 12 ساعته، به ثمر ننشسته بود. با این حال در سال 2023، اپل بالاخره موفق شد که تعداد زیادی آیفون 15 را در هند بسازد و برای اولین بار در روز رونمایی، یک مدل ساخته شده در هند را به نمایش بگذارد.

در حال حاضر فاکسکان در حال ساخت کارخانه‌ای بزرگ در ایالت کارناتاکا هند است که گفته می‌شود در آوریل سال 2024 افتتاح خواهد شد. علاوه بر این، طبق گزارشی از WSJ، قرار است کارخانه عظیم دیگری در این کشور ساخته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تولید آیفون در هند چیست؟ آیا این گوشی‌ها از کیفیت مشابه با نسخه‌های چینی برخوردار خواهند بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر